نویسنده: یونس بهرامی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۲

امروز کارت‌ های جدیدی برای Star Wars: Force Collection عرضه می‌ شود

امروز کارت‌های جدیدی با طرح Rogue One: A Star Wars Story برای Star Wars: Force Collection منتشر می‌شود.

بازی رایگان و کارتی Star Wars: Force Collection، سومین دسته از کارت‌های خود را امروز دریافت می‌کند. این دسته‌ی جدید کارت‌ها، الهام گرفته از فیلم Rogue One: A Star Wars Story هستند و شامل کاراکترهایی مانند دارت ویدر، Cassian Andor، Aliance loyalists K-2SO، Bodhi Rook، دو سرباز و تانک‌های نظامی دیگر از امپراتوری روگ وان می‌شوند. این کاراکترها، متخصصانی هستند که وظیفه‌ی حفاظت از تأسیسات محرمانه‌ی نظامی را دارند و البته همان‌طور که طرفدارهای سری جنگ ستارگان می‌دانند، آن‌ها معمولاً کارشان را خوب انجام نمی‌دهند. 

اگر شما هنوز این بازی را انجام نداده‌اید، با خرید آن می‌توانید شاهد صدها کارت گوناگون از دنیای جنگ ستارگان باشید -- که شامل سری‌های انیمیشنی آن نیز می‌شوند -- و از آن‌ها علیه بقیه‌ی بازی‌‌کن‌ها در حالت سپاه علیه سپاه (معادل کلن یا قبیله) استفاده کنید. درحالی‌که بازی نسبت به Star Wars: Customizable Card Game آن‌قدری تغییر نکرده که چیز نو و متفاوتی به‌نظر برسد، اما قطعاً برای طرفدارهای این مجموعه عالی است. 

همچنین تاریخ اکران فیلم جنگ ستارگان: روگ وان در چین مشخص شد و در هفدهم دی ماه سال ۱۳۹۵ در سینماهای چین اکران خواهد شد. علاوه بر این، می‌توانید ویدئوی جدید این فیلم را ببینید که کاراکتر جین آرسو را معرفی می‌کند. گالن آرسو، در نقش پدر این کاراکتر خواهد بود که اجرای این نقش به عهده‌ی مدس میکلسن است.

دانلود بازی اندروید Star Wars Force Collection از گوگل پلی استور | دانلود بازی آیفون Star Wars Force Collection از اپ استور اپل


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده