نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر جدید Sea of Thieves نحوه جستجو برای گنج‌های بازی را نشان می‌دهد

در تریلر جدیدی که از بازی Sea of Thieves منتشر شده است، بازیکن‌ها با روند جستجو و پیدا کردن گنج‌های بازی آشنا می‌شوند.

همانطور که از نام این بازی نیز می‌توان متوجه شد، بخش عمده‌ای از روند گیم‌پلی بازی Sea of Thieves جستجو برای پیدا کردن گنجینه‌های اسرارآمیز اقیانوس است. ویدیوی جدیدی که از این بازی منتشر شده نحوه انجام این کار را به بازیکن‌ها نشان می‌دهد. طبیعتا برای پیدا کردن مکان گنج‌ها قبل از هر چیز احتیاج به مکان‌یابی دارید. شما و همراهانتان یک نقشه در اختیار دارید که موقعیت تقریبی گنج‌ها را نشان‌تان می‌دهد، اما مثل بسیاری از بازی‌های مشابه، در Sea of Thieves خبری از فلش یا نشانگر برای مشخص کردن مسیرها نیست. به جای آن شما باید با استفاده از میزی که داخل کشتی خود دارید جهت درست را تشخیص بدهید و به سمت گنج حرکت کنید.

پس از پیدا کردن محل گنج، باید همه جا را برای یافتن آن به دقت جستجو کنید و سپس آن را به فروش برسانید. البته کار به همین راحتی‌ها هم نیست، چون بازیکنان دیگر همواره در تلاش هستند تا گنج‌هایتان را از شما بدزدند و همین امر منجر به نبردهای دریایی سختی می‌شود که در ویدیوی زیر شاهد آن هستید.

|

این ویدیو درست قبل از عرضه نسخه آلفای آزمایشی Sea of Thieves منتشر شده است. این نسخه که در تاریخ ۱۶ دسامبر (۲۶ آذر) عرضه می‌شود، به صورت محدود در اختیار بازیکن‌ها قرار می‌گیرد تا سازندگان بتوانند از بازخوردهای آنان برای افزایش کیفیت بازی‌شان استفاده کنند.

استودیوی ریر (Rare)، سازنده Sea of Thieves اعلام کرده که تاکنون هزاران نفر برای تجربه نسخه آزمایشی این بازی ثبت نام کرده‌اند، اما در نهایت تنها حدود ۱۰۰۰ نفر موفق به انجام این کار خواهند شد. ریر همچنین قول داده که نسخه‌های آزمایشی بعدی بزرگتر باشند و گیم‌پلی بیشتری را ارائه کنند. شما هم می‌توانید از اینجا برای شرکت در نسخه آلفای آزمایشی Sea of Thieves اقدام کنید.

بازی Sea of Thieves سال آینده میلادی برای رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده