نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اکران Justice League 2 بخاطر فیلم Batman عقب افتاد

دی‌سی در نظر دارد اکران فیلم Justice League 2 را به نفع فیلم مستقل بتمن (The Batman)، به تعویق بیاندازد.

چندی پیش تایید شد که فیلمبرداری فیلم لیگ عدالت (Justice League) به پایان رسیده است. دنباله این فیلم قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ۱۳۹۸) اکران شود. حال طبق خبرهایی که اخیرا منتشر شده است، تاریخ اکران فیلم لیگ عدالت ۲ (Justice League 2) عقب افتاده است تا راه را برای ساخت فیلم The Batman هموار کند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، برادران وارنر و دی‌سی تاکنون واکنش رسمی نسبت به این خبر نداشته‌اند و همچنین مشخص نیست که اکران دنباله فیلم Justice League تا چه زمانی عقب افتاده است.

این در حالی است که زک اسنایدر، کارگردان فیلم Justice League، در نظر دارد تمرکز خود را بر روی ساخت و تکمیل فیلم آخرین عکاس (The Last Photograph) که قرار است در سال ۲۰۱۷ منتشر شود، قرار دهد. این فیلم، فیلم کاملا کوچک‌تری در مقایسه با فیلم‌های ابرقهرمانی اخیری است که او کارگردانی آن را بر عهده داشته است. اما اسنایدر همچنان در سمت کارگردانی فیلم Justice League 2 باقی خواهد ماند. اسنایدر در ماه ژوئن تایید کرده بود که فیلم Justice League قرار نیست یک فیلم دو قسمتی باشد.

چندی پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم The Batman به کارگردانی بن افلک، احتمالا در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. چندی پیش، جفری بیکز، رئیس کمپانی تایم وارنر، گفته بود که فیلم جدید بتمن احتمالا تا یک و نیم سال دیگر منتشر خواهد شد. اما ماه گذشته، جرمی آیرونز که نقش آلفرد پنی‌ورث را در فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) بر عهده داشت، مصاحبه‌ای را با وب‌سایت ورایتی انجام داد که با توجه به صحبت‌های او، احتمالا فیلم بتمن در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. او در این مصاحبه اعلام کرد که ممکن است فیلمبرداری این فیلم از تابستان سال آینده آغاز خواهد شد.

Justice League

افلک که علاوه بر بازی در نقش بروس وین / بتمن، کار نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم مستقل بتمن را نیز بر عهده دارد، پیش از این اعلام کرده بود که ممکن است The Batman نام فیلم جدید شوالیه تاریکی باشد، با این حال، افلک مدتی پس از این مصاحبه گفت که هنوز عنوانی برای فیلم مستقل بتمن در نظر گرفته نشده استبن افلک در تابستان امسال، تصویری آزمایشی را منتشر کرد و دث‌استروک را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بتمن معرفی کرد و مدتی پیش اعلام شد که جو مانگالینو قرار است نقش این مزدور معروف دنیای دی‌سی را در این فیلم بازی کند.

فیلم Justice League قرار است در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش اعلام شد که کیران هایندز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones نقش قرار است نقش شرور و منفی استپن ولف را در فیلم Justice League بازی کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده