// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۱

کوجیما همکاری‌ خود با گوریلا گیمز را با اکتشافات فضایی مقایسه می کند

هیدئو کوجیما اعلام کرده که همکاری با گوریلا گیمز همانند ساخت یک راکت فضایی و رفتن به سیاره مریخ و حتی مشتری است.

سال ۲۰۱۶ میلادی را می‌توان سالی شلوغ و پر خبر برای هیدئو کوجیما، سازنده بازی Death Stranding، دانست. وی پس از جدا شدنش از کمپانی کونامی استودیو خود را تشکیل داد و پس از آن یک همکاری با مارک سرنی، طراح کنسول پلی‌استیشن 4، داشت. در حال حاضر وی با استودیو گوریلا گیمز، سازنده بازی Horizon: Zero Dawn، در حال همکاری است.

در جدیدترین اخبار منتشر شده کوجیما یک سری توییت در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرده و همکاری با گوریلا گیمز را با اکتشافات فضایی مقایسه کرده است. وی بر این عقیده است که رقابت‌های فضایی با رکود مواجه شده است ولی وی می‌خواهد به سیاره مریخ سفر کند. از این‌رو کوجیما با استودیو گوریلا گیمز آشنا شده است. کسانی که حتی افکار بلند پروازانه‌تری را در سر می‌پرورانند. در همین راستا با آن‌ها در حال ساخت یک راکت جدید توسط موتور گرافیکی دسیما بوده و این کار باعث می‌شود که کوجیما مطمئن شود نه فقط سیاره مریخ، بلکه به سیاره مشتری نیز می‌توانند دست پیدا کنند.

همچنین وی در ادامه این توییت‌ها به سال پیش و سفر خود در راستای کسب اطلاعات از تکنولوژی که بهمراه مارک سرنی انجام شده بود اشاره کرده است. وی گفته که هیچ ترسی از ناشناس بودن ندارد ولی از انجام این کار بسیار هیجان زده و امیدوار است. همچنین کوجیما معتقد است که طرز فکرش در آن زمان و انجام این کارها به هیچ‌وجه اشتباه نبوده است.

در آخر نظر شما کاربران چیست؟ تا چه اندازه به‌همکاری کوجیما و گوریلا گیمز امیدوار هستید؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده