// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

تصاویر نقشه Ghost Recon: Wildlands منتشر شد

یوبیسافت دو تصویر نقشه از بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands را با رزولوشن بالا منتشر کرد.

یوبیسافت با انتشار نقشه Ghost Recon: Wildlands اعلام کرده است که نقشه این بازی، بزرگترین در میان بازی‌های جهان باز اکشن این کمپانی خواهد بود. در حالی که هنوز جزئیاتی از مقیاس بزرگی نقشه منتشر نشده است.

بازی در بولیوی، کشوری محصور در خشکی و در میان پنج کشور آمریکای جنوبی روایت می‌شود. از نظر جغرافیایی، بسته به موقعیت شما در بولیوی شاهد تفاوت‌هایی خواهید بود. به عنوان مثال، در حالی که با سفر به غرب به قله‌ی کوه‌های آند می‌رسید، می‌توانید با سفر به شرق دشت‌های پست واقع در حوزه آمازون را پیدا کنید.

یوبی‌سافت در توصیف یکی از دو نقشه‌ای که منتشر کرده است، می‌گوید:

زیباترین و خطرناک‌ترین مکان در زمین

به طور خاص، نقشه به ۲۱ منطقه مختلف شامل ۲۶ باس و ۱۱ بیوم، تقسیم شده است. بیوم‌ها شامل کوه‌های خشک (بایر)، آلتیپلانو (فلات مرکزی در آمریکای جنوبی)، ژرف‌دره (Canyon)، وادی جنگل، زمین‌های سبز، زمین‌های مرتفع، جنگل، دریاچه و آبشار، سالاردو ییونی (بزرگترین کویر نمک در نزدیکی کوه‌های آند)، باتلاق و منطقه یونگاس می‌شود. هر منطقه دارای شهرهای بزرگ و روش حمل و نقل منحصر به فردی است. علاوه بر این، مناطق صنعت و سبک زندگی مخصوص به خود را خواهد داشت.

بنوا مارتینز (Benoit Martinez)، طراح هنری و فنی بازی در گفتگویی با سایت خبری پالیگان فاش کرده است که هر NPC، در بازی اهداف مخصوص به خود را دارد و در حقیقت آنها «واقعا در جهان [بازی] زندگی می‌کنند». او در ادامه افزود:

آنها شب به رختخواب می‌روند. بیدار می‌شوند. به کار می‌روند. چه با آنها ارتباط برقرار کنید یا نه، آنها زندگی خود را می‌کنند.

همین بس که این ویژگی مسلما نقشی مهم را در تبدیل هر منطقه برای ایجاد حس منحصر به فرد بودن ایفا می‌کند. بدیهی است که در فرای NPC‌ها، شما همچنین می‌توانید انتظار رویارویی با حیوانات و توپوگرافی (مکان‌نگاری) متنوعی را داشته باشید.

تاریخ عرضه Ghost Recon Wildlands برای انتشار در ۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۷ اسفند ۱۳۹۵) برنامه‌ریزی شده است. این بازی برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. شما می‌توانید دو نقشه منتشر شده توسط یوبیسافت را از پایین مشاهده کنید:

Ghost Recon: Wildlands Map نقشه

Ghost Recon: Wildlands Map نقشه


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده