نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming در تابستان سال ۲۰۱۹ اکران خواهد شد

کمپانی مارول و سونی ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming برای اکران در تابستان سال ۲۰۱۹، را رسما تایید و اعلام کردند.

سرانجام در تابستان امسال، شاهد اولین حضور مرد عنکبوتی با بازی تام هالند، در دنیای سینمایی مارول در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain America: Civil War) بودیم. حال مرد عنکبوتی و هالند قرار است در فیلم مستقل این ابرقهرمان با عنوان مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) که برای نخستین بار است که توسط مارول استودیو تولید و ساخته شده است، بازگردند. سرانجام صبح جمعه در طول برنامه تلویزیونی جیمی کیمل لایو! (!Jimmy Kimmel Liveنخستین تریلر فیلم مورد انتظار Spider-Man: Homecoming منتشر شد و با استقبال طرفداران این ابرقهرمان محبوب دنیای مارول نیز روبرو شد. در اواخر ماه مهر، تام هالند از ساخت دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming خبر داده بود. حال مارول و سونی به نظر می‌رسد از موفقیت این فیلم کاملا مطمئن هستند و پیش از اکران این فیلم، ساخت دنباله آن را نیز رسما تایید کرده‌اند.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در این تاریخ، فیلم‌های بزرگ دیگری نیز به روی پرده خواهند رفت. در این تاریخ، انیمیشن جدید و بدون عنوان استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت، سازنده مجموعه من نفرت‌انگیز (Despicable Me) و انیمیشن مینیون‌ها (Minions)، به روی پرده خواهد رفت. حدود دو هفته بعد نیز، فیلم ایندیانا جونز ۵ (Indiana Jones 5)، فیلم جدید کمپانی والت دیزنی پیکچرز و لوکاس فیلم، اکران خواهد شد.

Spider-Man and Irom Man in Spider-Man: Homecoming

پیش از این، فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4)، دیگر فیلم کمپانی سونی پیکچرز، قرار بود در تاریخ ۳ جولای ۲۰۱۹ (۱۲ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده برود، اما با اعلام تاریخ اکران دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming، اکران این فیلم حدود سه هفته جلو افتاده است و اکنون قرار است در تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ (۳ خرداد ۱۳۹۸) به روی پرده برود. حال فیلم Bad Boys 4 باید با فیلم ماینکرفت (Minecraft: The Movie)، محصول کمپانی برادران وارنر، برای تصاحب صدر جدول باکس آفیس رقابت کند. فیلم پسران بد برای زندگی (Bad Boys For Life)، سومین فیلم از مجموعه پسران بد (Bad Boys) است که قرار است در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۱۸ (۲۲ دی ۱۳۹۶) اکران شود.

با این حال، اطلاعات بیشتری از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر نشده است و مشخص نیست که این فیلم، بخش پایانی فاز سوم دنیای سینمایی مارول است یا اینکه این فیلم قرار است فاز چهارم دنیایی سینمایی مارول را آغاز کند. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. انتظار می‌رود بخش زیادی از این بازیگران در دنباله فیلم به همراه کارگردان و نویسندگان فیلم اول، بازگردند.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است به کارگردانی یان واتس، در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید می‌شود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده