نویسنده: عارف حسین پور
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

Sky Force Anniversary برای ایکس باکس وان منتشر شد

Sky Force Anniversary که نسخه بازسازی شده از بازی محبوب Sky Force است برای کنسول ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد.

بازی‌های شوتم‌ آپ در سالیان نه چندان دور طرفداران پرشماری داشتند، اما بازیکنان امروزی با بازی‌های این سبک بیگانه‌اند و به شوترهای پرزرق و برق مثل Call of Duty و Battlefield علاقه بیشتری نشان می‌دهند. در دورانی که شوتم آپ‌ها به بازی‌های موبایلی کوچک و تکراری تنزل یافته‌اند، خبر انتشار یکی از بازی‌های این سبک برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت تعجب‌برانگیز است. البته Sky Force Anniversary به هیچ‌وجه یک بازی ساده و بی‌ارزش نیست؛ در واقع مجموعه Sky Force را باید سرآمد آثار شوتم آپ در سالیان اخیر بنامیم و از آنجا که Anniversary بهترین نسخه این سری تا به امروز است، صاحبان ایکس‌باکس وان باید از اینفینت دریمز (Infinite Dreams) برای انتشار این بازی روی کنسول‌شان متشکر باشند.

Sky Force Anniversary

Sky Force Anniversary یک بازسازی از نسخه اصلی Sky Force است که ابتدا در سال ۲۰۱۴ برای رایانه‌های شخصی، پس از آن برای کنسول‌های پلی‌استیشن و اکنون نیز روی ایکس‌باکس وان عرضه شده است. در این بازی که به صورت تکنفره و همکاری دونفره قابل انجام است، بازیکن‌ها باید هدایت یک جنگنده فضایی را به دست بگیرند و با استفاده از ارتقاها و سلاح‌های جدید، اهداف دشمن را نابود کنند و در نهایت دنیا را از چنگ «ژنرال مانتیس» نجات دهند. نسخه ایکس‌باکس وان این بازی دارای بخش تورنمنت‌های هفتگی است که هر هفت روز یک سری مراحل جدید را برای مسابقه دادن معرفی می‌کند. در ادامه می‌توانید با سایر ویژگی‌های این نسخه آشنا شوید:

  • در بخش تکنفره داستانی که به زیبایی طراحی شده است شرکت کنید.
  • دوستان سقوط کرده خود را نجات دهید و با جمع‌آوری پول، برای سفینه خود ارتقاهایی نظیر سپر، اسلحه، موشک، لیزر، بمب‌های بزرگ و غیره بخرید.
  • با انبوه دشمنان مبارزه کنید، با غول‌های عظیم‌الجثه مواجه شوید و ژنرال مانتیس (رهبر خبیث نیروهای شیطانی) را از میان بردارید.
  • دوستان خود را دعوت کنید و از تجربه هیجان‌انگیز بازی به صورت همکاری دونفره آفلاین لذت ببرید.
  • در مسابقات هفتگی شرکت کنید و در مراحل منحصربه‌فردی که هر هفته بروزرسانی می‌شوند به نبرد بپردازید.

در انتها می‌توانید تریلر انتشار این بازی برای ایکس‌باکس وان را مشاهده کنید. گفتنی است Sky Force Anniversary هم‌اکنون با قیمت ۹.۹۹ دلار برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا نیز در دسترس قرار دارد.

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده