// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

Call of Duty: Infinite Warfare فروشی پایینتر از انتظارات تحلیل‌گران داشته است

Call of Duty: Infinite Warfare نتوانسته به مانند نسخه گذشته در زمینه فروش عمل کند و حتی از تخمین تحلیل‌گران نیز ضعیف‌تر عمل کرده است.

رابرت بَرت که یک تحلیل‌گر در زمینه فروش بازی‌ها است به تازگی اعلام کرده فروش فیزیکی بازی Call of Duty: Infinite Warfare پایینتر از حد انتظارات کمپانی اکتیویژن بوده است. او با تحقیقاتی که در زمینه سفارشات چند فروشگاه بزرگ بازی داشته به این نتیجه رسیده است که فروش این بازی به آرامی پیش می‌رود. البته فروش کم بازی در فروشگاه‌ها به آن معنا است که نسخه دیجیتالی بازی توانسته بهتر عمل کند که این موضوع‌ می‌تواند خبر خوبی برای اکتیویژن باشد زیرا افزایش دانلود به معنای دریافت پول بیشتر در بخش پرداخت‌های درون بازی است.

این تحلیلگر اشاره کرده که فروش بازی توانسته در چند وقت اخیر که با تخفیف‌های خوبی همراه بوده مقداری بهبود یابد ولی آمار کلی در زمینه نسخه‌های فیزیکی و دیجیتالی یک کاهش فروش بیست درصدی نسبت به Call of Duty: Black Ops III را نشان می‌دهد که به طور دقیق‌تر نسخه فیزیکی ۳۵ درصد و نسخه دیجیتالی ۱۵ درصد کاهش فروش را تجربه کرده است. نکته جالب این بوده که اکتیویژن انتظار داشته که این نسخه تنها ۱۳ درصد ضعیف‌تر از Call of Duty: Black Ops III در زمینه فروش عمل کند که این اتفاق رخ نداده است.

رابرت بَرت گفته که Infinite Warfare می‌تواند از پرداخت‌های درون برنامه‌ای پول خوبی به جیب بزند. البته این مورد نیز قابل یادآوری است که هنوز هیچ یک از چهار بسته الحاقی این بازی عرضه نشده‌اند. 

پیش از این اکتیویژن گفته بود که انتظار ندارد بازی در سطح Call of Duty: Black Ops III انتظارات آن‌ها را برآورده کند زیرا Infinite Warfare یک تازه وارد در این سری بوده ولی سری Black Ops پیش از این در زمینه فروش خود را اثبات کرده است. ماجرا هر چه که باشد زیاده خواهی اکتیویژن از این سری باعث شده که نه‌ تنها کیفیت آن افت کند بلکه از نظر فروش نیز نتواند در سطح خواسته‌های ناشر خود عمل کند.


منبع Game Spot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده