نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اکران فیلم سوم مجموعه Cloverfield تا ماه اکتبر ۲۰۱۷ عقب افتاد

کمپانی پارامونت از عقب افتادن اکران فیلم سوم مجموعه کلاورفیلد (Cloverfield) تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ خبر داد.

اوایل ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم علمی تخیلی و ترسناک ذره خدا (God Particle) که جی. جی. آبرامز تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، در اصل بخشی از دنیای Cloverfield است. حال پارامونت تایید کرده است که این فیلم، سومین فیلم از این مجموعه است و اکران آن تا ماه اکتبر ۲۰۱۷ نیز عقب افتاده است. پیش از این، اولین فیلم Cloverfield در سال ۲۰۰۸ به روی پرده رفت و پس از آن فیلم شماره ۱۰ خیابان کلاورفیلد (Ten Cloverfield Lane) اوایل سال جاری میلادی اکران شد.

طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، کمپانی پارامونت عنوان فیلم God Particle را به 2017‌‌‌‌Cloverfield Movie تغییر داده است، علاوه بر این، این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۷ (۵ آبان ۱۳۹۶) به روی پرده برود. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ (۶ اسفند امسال) اکران شود. در شرح اولیه فیلم God Particle، آمده است:

یک آزمایش فیزیکی با یک شتاب دهنده بزرگ هاردون باعث می‌شود که به نظر برسد کره زمین کاملا محو و ناپدید شده است. خدمه و فضانوردان آمریکایی ایستگاه فضایی پس از مشاهده این صحنه دچار وحشت شدیدی می‌شوند و پس از آن متوجه می‌شوند که از مداری که دور آن می‌چرخیدند، نیز خارج شده‌اند و در حال حاضر دیگر هیچ چیزی در فضا قابل رویت نیست. زمانی که یک فضاپیمای اروپایی در مدار آن‌ها ظاهر می‌شود، فضانوردان آمریکایی باید تخمین بزنند که زمان نجات آن‌ها فرا رسیده است یا زمان مرگ آن‌ها.

کارگردانی فیلم Cloverfield 3 بر عهده ژولیوس اونا است که کارگردانی چند فیلم کوتاه تنها در کارنامه او دیده می‌شود و فیلم The Girl Is in Trouble تنها فیلم بلندی است که اونا کارگردانی آن را بر عهده داشته است. دانیل برول، الیزابت دبیکی، کریس اودوود، گوگو امبتا-را، ژانگ زئی و دیوید اویلوو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Cloverfield 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تغییر عناوین متعدد برای فیلم Ten Cloverfield Lane که آبرامز نیز تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته است، نیز اتفاق افتاده است. این فیلم در سال ۲۰۱۴ با عناوین والنسیا (Valencia) و زیر زمین (The Cellar) معرفی شد و در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی با انتشار اولین تریلر این فیلم، نام فیلم به Ten Cloverfield Lane تغییر کرد. اگرچه این فیلم‌ها دنباله مستقیمی برای مجموعه Cloverfield نیستند، اما آبرامز در توصیف این مجموعه گفته است که این فیلم‌ها با یکدیگر نسبت خونی دارند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده