نویسنده: سجاد پاک آیین
// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بازی Killer Instinct: Definitive Edition برای ویندوز 10 منتشر شد

بازی Killer Instinct: Definitive Edition برای ویندوز 10 منتشر شد.

پس از انتشار بازی Killer Instinct: Definitive Edition برروی کنسول ایکس‌باکس وان، حال نوبت به انتشار این بازی به همراه تمامی محتواهای قابل بازی برای ویندوز 10 رسیده است. بر همین اساس، کاربران ویندوز 10 می‌توانند بازی Killer Instinct: Definitive Edition را با تمامی ۲۶ شخصیت، ۲۰ مرحله، تمامی لباس‌ها، تمامی قطعات موسیقی و موارد دیگر برروی ویندوز 10 تجربه کنند. همچنین این نسخه دارای ویدیوهایی از پشت صحنه ساخت بازی، تصاویر هنری و نقشه کامل بازی خواهد بود.

نسخه ویندوز 10 بازی Killer Instinct: Definitive Edition از قابلیت Play Anywhere پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن کاربران ویندوز 10 می‌توانند با کاربران ایکس‌باکس وان نیز مبارزه کنند و از تجربه بازی بین پلتفرمی لذت ببرند. این بازی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار در فروشگاه ویندوز استور قرار گرفته است.

تیم سازنده بازی Killer Instinct: Definitive Edition در حال باز طراحی شخصیت قدیمی این سری یعنی Thunder است تا این شخصیت را به مجموعه شخصیت‌های بازی اضافه کند و برای طراحی لباس این شخصیت با قبیله Nez Perce در حال همکاری و تحقیق هستند. شخصیت Thunder در روز چهارشنبه اول دی ۱۳۹۵ به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده