نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

نقش ریچارد ای گرانت در فیلم Logan تایید شد

ریچارد ای گرانت در نقش شخصیت منفی و شرور دکتر زاندر رایس، در فیلم لوگان (Logan) به ایفای نقش خواهد پرداخت.

سرانجام به طور رسمی نقش ریچارد ای گرانت در آخرین فیلم از مجموعه ولورین (Wolverine) تایید شد و او نقش شخصیت منفی و شرور دکتر زاندر رایس را در این فیلم بر عهده دارد. هیو جکمن، بازیگر نقش لوگان / ولورین، به تازگی در تویتر شخصی خود تصویری از گرانت همراه با نوشته «Rice. Logan. 3.3.17.»، در این فیلم منتشر کرده است. این نوشته به شخصیت دکتر زاندر رایس اشاره می‌کند که گرانت نقش او را در فیلم Logan بازی کرده است. رایس نقش کلیدی در این فیلم دارد و او دانشمندی است که کلون ولورین به نام X-23 را خلق می‌کند، نقش شخصیت لورا کینی / X-23 را دافنه کین بازی می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Richard E. Grant will officially play Dr. Zander Rice in Logan

گرانت در ماه آوریل امسال به جمع بازیگران فیلم Logan اضافه شده بود و اعلام شده بود که نقش او در این فیلم دانشمند دیوانه است، با وجود اینکه پیش بینی می‌شد دانشمند دیوانه همان دکتر زاندر رایس باشد، اما تاکنون سازندگان این فیلم نقش او را رسما تایید نکرده بودند. علاوه بر گرانت، بوید هالبروک، بازیگر نقش استیو مورفی در سریال نارکس (Narcos)، نیز قرار است نقش شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Logan به نام دونالد پیرس، را بازی کند. در کامیک، پیرس یک سایبورگ است که عضو گروه خبیث باشگاه هلفایر بوده است و هم به بیشاپ سفید و هم شاه سفید خدمت کرده است.

این در حالی است که احتمال حضور یک شخصیت شرور و منفی دیگر به نام آقای شوم (Mister Sinister) نیز در فیلم Logan وجود دارد. با این حال، هنوز حضور این شخصیت قطعی نشده است و مشخص نیست چه کسی قرار است در نقش این شخصیت بازی کند. علاوه بر جکمن، گرانت، کین و هالبروک، پاتریک استوارت، الیزابت رودریگز، استیون مرچنت، اریک لا سال، دوریس مورگادو و الیز نئال دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Logan حضور دارند.

فیلم Logan به کارگردانی جیمز منگولد، قرار است با درجه سنی بزرگسال ۳ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ اسفند امسال) به روی پرده‌های سینما برود و آخرین حضور هیو جکمن در نقش لوگان / ولورین خواهد بود. چندی پیش نیز، پوستر جدید و بین‌المللی این فیلم منتشر شده بود. در اواخر ماه مهر اولین تریلر این فیلم منتشر شد، با این حال، تاکنون اطلاعات چندانی از فیلم Logan منتشر نشده است. گفته می‌شود دومین تریلر این فیلم توسط فاکس قرن بیستم آماده شده است و بزودی منتشر خواهد شد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده