// یکشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی انحصاری Divide اواخر ژانویه ۲۰۱۷ برای پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد

بازی ماجراجویی و علمی تخیلی Divide در اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

استودیو اکسپلودینگ توبا (Exploding Tuba Studios)، سازنده بازی Divide، تاریخ عرضه نهایی این بازی ماجراجویی و علمی تخیلی را اعلام کرد. بازی انحصاری Divide در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. این بازی قرار بود در ابتدا در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شود.

بازی Divide که چهار سال است در مراحل ساخت بسر می‌برد در مراسم پلی‌استیشن اکسپرینس ۲۰۱۶ به نمایش در آمد. این بازی روایت‌گر داستان یک شهروند عادی است که در شرایطی غیرعادی قرار می‌گیرد. دیوید، نقش اصلی بازی، یک شهروند عادی است که روزی خود را در دنیایی عجیب پیدا می‌کند. دنیایی که چالشی جدید را برای وی به‌ارمغان خواهد آورد. حال وی از دختر و زندگی آشنا و قدیمی خود جدا شده و می‌بایست راه خود را در دنیای جدید و عجیبی که پیش‌روی دارد، پیدا کند.

نوع تعامل دیوید با محیط از طریق یک لنز دیجیتالی صورت می‌گیرد که دنیای بازی را در شکل و شمایل واقعیت افزوده برای دیوید به نمایش می‌گذارد. یکی از مشخصه‌های اصلی بازی، تم تنهایی است که در گوشه و کنار دنیای بازی قابل مشاهده است. بنابر گفته تیم سازنده، راز آلود بودن، اکتشاف و عدم اطمینان از عناصر اصلی بازی Divide به حساب می‌آید. همچنین بازی نیز از سیستم مبارزات نیز برخوردار است. در ادامه می‌توانید تریلر این بازی را مشاهده کنید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده