// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۳

بازی موبایل Rocky به مناسبت ۴۰ سالگی مجموعه منتشر شد

به مناسبت ۴۰ سالگی مجموعه Rocky استودیوی Tapinator یک بازی رایگان را از این مجموعه منتشر کرده است.

۴۰ سال از انتشار اولین فیلم راکی (Rocky) می‌گذرد،‌ مجموعه‌ای محبوب که در طول ۴۰ سال گذشته شاهد انتشار فیلم‌ها و مجموعه‌های فرعی بسیاری برای آن بوده‌ایم. در حالی که پیش از این بازی‌های مختلفی از Rocky منتشر شده است،‌ اما بسیاری از این بازی‌ها آنقدری بی کیفیت بوده‌اند که شاید فراموش کردنشان بهتر باشد. با این حال، به مناسبت چهلمین سالروز انتشار مجموعه محبوب Rocky، استودیوی Tapinator، ناشر بازی‌ موبایل یک بازی جدید را به صورت رایگان برروی اپ‌استور عرضه کرده است.

بازی به صورت خلاصه Rocky نامگذاری شده است. در این بازی بوکس قادر به اجرای کمبو، مقابله و همچنین جاخالی دادن از ضربات حریف هستید؛ بازی موبایل Rocky همچنین شامل شخصیت‌ها و حریفان شناخته شده‌ای از فیلم‌های مجموعه از جمله آپولو کرید، کلابر لنگ و ایوان دراگو می‌شود. Rocky در مجموع شامل ۳۷ شخصیت قابل آزادسازی است که می‌توانید از بازی با آنها لذت ببرید.

بازی همچنین شامل رتبه بندی با نام «تیمی از بوکسورهای ترسناک» است که می‌توانید با پیروزی یا شکست در مبارزه با سایر بازیکنان دیگر در اقصی نقاط جهان رتبه خود را بهتر یا بدتر کنید. البته اگر احساس کردید که تمرین بیشتری برای قویتر شدن نیاز دارید، می‌توانید با حضور در باشگاه زیر نظر میکی گلدمیل،‌ مربی شناخته شده مجموعه به تمرین بپردازید. حضور در باشکاه امکان بهبود در ویژگی‌هایی مانند قدرت، استقامت، مهارت، هوش و تکنیک را می‌دهد که با فریاد‌های میکی با هدف ایجاد انگیزه در شما همراه خواهد بود.

روند بازی به صورت منظم پک‌هایی جوایزی با نام‌های Fighter ،Victory و همچنین Resource را می‌دهد که پتانسیل تبدیل کردن شما به یک بوکسور چهار ستاره را خواهند داشت. در صورت علاقه می‌توانید بازی را به صورت رایگان از فروشگاه اپس استور دانلود کنید. برای تجربه این بازی به دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS‌ از جمله آیفون 5، آیپد 3، آیپد مینی یا نسخه‌های بهتر نیاز خواهید داشت. Tapinator یک تریلر جدید را نیز از Rocky منتشر کرده است که می‌توانید از پایین تماشا یا دانلود کنید:

| |


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده