// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۳

کپکام امیدوار است Resident Evil 7 بتواند در روز اول عرضه فروش خوبی را تجربه کند

کمپانی کپکام امید زیادی به‌فروش بالای بازی Resident Evil 7 در اولین روز عرضه خود دارد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، آنتوان مولانت، مدیر فروش شعبه اروپا، خاورمیانه و آفریقا کپکام، در گفت و گوی خود با سایت MCV اعلام کرده که بازی Resident Evil 7 از نظر تبلیغاتی، بزرگترین بازی است که در این نسل کپکام برای آن تبلیغ انجام داده است. وی در این باره می‌گوید:

از نظر تبلیغات، بازی Resident Evil 7 بزرگترین بازی است که بر روی پلتفرم‌های نسل فعلی عرضه خواهد شد. در حالت ایده آل انتظار داریم این بازی بتواند فروش بالایی در روز اول عرضه خود کسب کند و این اتفاق واقعا عالی خواهد بود. با توجه به پیش‌فروش‌های بازی و مراحلی که این روزها شاهد آن هستیم، کاملا مطمئنیم که این اتفاق رخ خواهد داد. تمامی علائم و نشانه‌هایی که از سوی بازار بریتانیا یا سایر بازارها مشاهده می‌کنیم، واقعا مثبت هستند. البته ما قطعا سرجای خود راحت نخواهیم نشست و برای تحقق این امر تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

تا به امروز نسخه‌های پیشین این بازی نظیر Resident Evil 5 با ۷.۱ میلیون نسخه فروش، Resident Evil 6 با ۶.۶ میلیون نسخه فروش و بازی Resident Evil 4 (نسخه پلی‌استیشن 2 و گیم‌کیوب و Wii) با ۱ میلیون نسخه فروش در لیست آمارهای فروش کپکام قرار گرفته‌اند.

بازی رزیدنت اویل ۷ در تاریخ ۵ بهمن ماه (۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ میلادی) بر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان مننتشر می‌شود. همچنین مدتی پیش سه تریلر از گیم‌پلی این بازی منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده