// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۹

حالت Survival بازی Uncharted 4 هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد

در هفته آینده باید منتظر عرضه شدن حالت Survival بازی Uncharted 4: A Thief’s End باشیم.

با معرفی شدن بازی مستقل جدید Uncharted، حال خیلی‌ها منتظر اعلام زمان تاریخ عرضه این نسخه مستقل هستند. با این حساب نباید فراموش کنیم که در آینده بخش چند نفره بازی آنچارتد ۴ میزبان حالت جدیدی بنام Survival خواهد بود که قرار است هیجان بیشتری را به بخش چند نفره بازی الحاق کند.

در همین راستا استودیو ناتی داگ، سازنده بازی آنچارتد ۴، در جریان یک توییت اطلاعات جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار داده است. ناتی داگ در توییت خود می‌گوید:

حالت Survival بازی آنچارتد ۴ هفته آینده در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. همچنین ما در روز سه‌شنبه یک استریم حول این حالت جدید را برگزار خواهیم کرد.

قطعا حالت Survival باید از هیجان بالایی برخوردار باشد. دشمنان شما در این حالت از میان دشمنان و سربازانی است که در طول بازی آن‌ها را مشاهده کرده بودید و همچنین یک سری موجودات خاص نیز در این حالت حضور دارند تا لذت و چالش این حالت را بیش از پیش افزایش دهند. این موجودات در قالب باس‌فایت‌ها در بازی حضور خواهند داشت.

با این‌حال باید تا زمان لایو استریم بازی آنچارتد ۴ توسط استودیو ناتی داگ منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری را حول حالت سروایول کسب کنیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده