نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

اقتباس سینمایی و تلویزیونی براساس بازی‌های Altered Beast و Streets of Rage ساخته می‌شود

سگا در نظر دارد اقتباسی تلویزیونی و سینمایی براساس دو بازی Altered Beast و Streets of Rage تولید و منتشر کند.

اقتباس سینمایی و تلویزیونی براساس دو بازی قدیمی کمپانی سگا به نام‌های Altered Beast و Streets of Rage، در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، دو کمپانی استوریز اینترنشنال و سیرکل کانفیوژن، سازنده سریال‌ از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead در حال همکاری و کار بر روی اقتباس سینمایی و تلویزیونی این دو بازی قدیمی و محبوب کمپانی سگا هستند. لارنس ماتیس از کمپانی سیرکل کانفیوژن، در این رابطه می‌گوید:

این دو بازی، از جمله محبوب‌ترین و دوست داشتنی‌ترین بازی های کمپانی سگا هستند و ما بسیار هیجان زده هستیم که با کمپانی استوریز اینترنشنال در حال همکاری برای ساخت اقتباسی سینمایی و تلویزیونی براساس این دو مجموعه بزرگ هستیم.

Altered Beast

در حال حاضر، استوریز اینترنشنال در حال کار بر روی سریال‌های تلویزیونی براساس بازی‌های ویدیویی قدیمی سگا از جمله  Shinobi ،Golden Axe و The House of the Dead است. در سال ۲۰۱۴، سگا از برنامه خود برای ساخت و توسعه فیلم و سریال براساس بازی‌های قدیمی این کمپانی، خبر داده بود. در اردیبهشت امسال، کمپانی سگا اعلام کرد که با همکاری تهیه‌کننده‌ی فیلم‌های Wanted و Bridge of Spies سرگرم ساخت اقتباسی سینمایی از مجموعه بازی‌های Shinobi است.

کمپانی سگا پیش از این ساخت فیلمی لایو اکشن-انیمیشن از شخصیت سونیک را تایید کرده بود و ماه گذشته اعلام شد که تیم میلر، کارگردان فیلم ددپول (Deadpool)، به عنوان تهیه کننده در فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehogحضور خواهد داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده جف فاولر خواهد بود. تاکنون اطلاعاتی از داستان فیلم Sonic the Hedgehog منتشر نشده است، با این حال گفته می‌شود این فیلم اقتباسی ساده از مجموعه بازی Sonic خواهد بود. هالیوود ریپورتر در ادامه اضافه می‌کند سونی پیکچرز و سگا در زمان تایید این فیلم در توصیف آن گفته‌اند که این فیلم ترکیبی از تصاویر انیمیشنی و لایو اکشن خواهد بود تا خانواده‌ها را بیشتر برای تماشای آن به خود جذب کند. فیلمنامه این فیلم توسط پاتریک کیسی و جاش میلر، نویسندگان سریال Golan the Insatiable، نوشته می‌شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده