// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۲

دموی NieR: Automata اواخر ماه جاری در ژاپن منتشر خواهد شد

کمپانی اسکوئر انیکس اعلام کرده است که دموی نسخه پلی‌استیشن 4 بازی NieR: Automata در روز‌های پایانی ماه دسامبر منتشر خواهد شد.

بنا به تصمیم کمپانی اسکوئر انیکس و استودیو پلاتینیوم گیمز، دارندگان پلتفرم پلی‌استیشن 4 در کشور ژاپن در تاریخ ۲۲ دسامبر (۲ دی) می‌توانند نسخه دمو بازی NieR: Automata که با نام «DEMO 120161128» شناخته می‌شود، را دریافت کنند.

در این نسخه آزمایشی اکثر ویژگی‌های مربوط به نبرد گنجانده شده و بازیکنان می‌توانند پیش از اقدام به خرید بازی NieR: Automata، بخش‌هایی از آن را تجربه کنند. داستان این بازی که فضایی پسا‌آخر‌الزمانی دارد، وقایع پس از پایان چهارم بازی Nier را به تصویر می‌کشد. به YoRHa No. 2 Model B (به اختصار 2B)، پرو‌تا‌گو‌نیست اصلی بازی دستور داده می‌شود که به منظور نابودی سلاح قدرت‌مندی که متعلق به یک روبات است، به ویرا‌نه‌های کار‌خانه‌ای حمله کند. از قضا روبات مذکور همان روبات غول‌پیکری است که در تریلر به نمایش در‌آمده در مراسم PlayStation Experience 2016، مشاهده شد.

در زمان نگارش این متن، کمپانی اسکوئر انیکس زمان انتشار دموی بازی NieR: Automata در دیگر کشور‌های دنیا را اعلام نکرده است. بازیکنانی که ساکن کشور ژاپن نیستند می‌توانند با ساخت حساب کاربری مختص این کشور در شبکه پلی‌استیشن نسبت به دریافت دموی اشاره شده در زمان مقرر، اقدام کنند. هفته گذشته اعلام شد که بازی NieR: Automata در تاریخ ۷ مارس ۲۰۱۷ (۱۷ اسفند ۱۳۹۵) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده