// شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۱

بسته‌ های الحاقی کریسمس COD: Infinite Warfare و COD: Modern Warfare Remaster معرفی شد

اکتیویژن بسته‌های الحاقی تعطیلات کریسمس دو بازی COD: Infinite Warfare و COD: Modern Warfare Remaster را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار منتشر شده، اکتیویژن، ناشر دو بازی COD: Infinite Warfare و Modern Warfare Remaster، در جریان یک خبر مزایا و بسته‌های الحاقی ویژه‌ای به‌مناسبت تعطیلات کریسمس سال جاری میلادی برای این دو بازی معرفی کرد.

در ابتدا کسانی که بازی COD: Black Ops III و COD: Infinite Warfare را بازی کرده باشند، یک نمونه ویژه با ظاهری جذاب از اسلحه Hailstorm را دریافت خواهند کرد. در واقع Hailstorm یک پیستول است که از قابلیت شلیک Three-Round Burst پشتیبانی کرده و دارای دو پرک متفاوت است. اولین پرک گردباد نام داشته و به‌شما اجازه می‌دهد تا سریع‌تر شلیک کنید ولی از آن طرف لگد زدن اسلحه نیز بیشتر می‌شود. دومین پرک تمرکز نام دارد که به‌هنگام نشانه گرفتن، نوسان اسلحه را پایین می‌آورد. در ادامه می‌توانید تصویر این اسلحه را مشاهده کنید.

Hailstorm pistol

همچنین بازیکنان نسخه Infinite Warfare، می‌توانند از پوشش جدید نقشه جنسیس نیز برخوردار شوند که تعطیلات جنسیس نام دارد. بخش دیگری از برنامه‌های اکتیویژن به‌مناسبت کریسمس، نقشه‌ها و حالت‌های جدید نسخه ریمستر مدرن وارفر است. همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود، شش نقشه جدید برای این بازی در تاریخ ۲۳ آذر ماه (۱۳ دسامبر) بهمراه دو حالت جدید بنام‌های Hardpoint  و Gun Game عرضه خواهد شد. جدای از این نقشه‌ها یک نقشه جدید دیگر بنام Winter Crash نیز برای این نسخه در نظر گرفته شده است که از تاریخ ۳۰ آذر ماه (۲۰ دسامبر) برای بازیکنان قابل بازی خواهد شد و تا پایان تعطیلات کریسمیس نیز قابل بازی خواهد بود. 

Winter Crash Modern warfare

در آخر اکتیویژن از تاریخ ۱ دی ماه (۲۱ دسامبر) یک رویداد ویژه بنام  12 Days of Winter Promotion برای نسخه Infinite Warfare تدارک دیده است که در جریان این رویداد آیتم‌هایی با طرح کریسمس و کلید به‌عنوان جایزه در نظر گرفته است. این رویداد تا تاریخ ۱ بهمن ماه (۲۱ ژانویه ۲۰۱۷) ادامه خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده