// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۳

معرفی باز ی موبایل Into The Dead

با فرار از دست زامبی‌ها آدرنالین خون شما به بالاترین حد خود می‌رسد. پس با معرفی بازی اندروید و ‌آیفون Into The Dead همراه باشید.

زامبی‌ها در دنیای امروز بسیار پرطرفدار هستند به همین دلیل بازی‌ها و فیلم‌هایی که وجود زامبی در آن‌ها حرف اول را می‌زند بسیار خواهان دارند.

در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یک گیم در سبک رانر (دونده) رفته‌ایم که به نسبت بازی‌های هم رده خودش یک سر و گردن از آن‌ها بالاتر است. بازی Into The Dead از آن دسته از بازی‌هایی است که شما را مجبور می‌کند با تمام حواس خود از دست زامبی‌هایی که هر لحظه به شما نزدیک‌تر می‌شوند فرار کنید. گیم پلی بازی بدین صورت است که شما با انتخاب یک مد می‌توانید انواع پرک‌های مختلف را برای بازی کردن انتخاب کنید. داشتن اسلحه در اول بازی، شروع شدن بازی در متراژ ۱۵۰۰ و... نمونه پرک‌هایی است که شما می‌توانید قبل از شروع بازی انتخاب کنید. به این نکته توجه داشته باشید که بدست آوردن پرک ها رابطه مستقیم با نحوه بازی شما دارد. پس از عبور از این مرحله شما وارد بازی می‌شوید.

Into The Dead 01

داستان بازی هم بدین صورت است که مخاطب خود را در نقش شخصیتی که پس از سقوط هلیکوپتر در وسط یک جنگل افتاده پیدا می‌کند و با انبوهی از زامبی‌ها روبرو می‌شود، در نتیجه برای حفظ جان خود فقط باید فرار کند. شما باید با مانور دادن در هنگام دویدن از مابین زامبی‌ها عبور کرده و از موانع بپرید تا بتوانید خود را نجات دهید. بازی از سه مد متفاوت  پشتیبانی می‌کند که در ابتدا فقط اولین مد برای بازی کردن فعال است و مابقی را باید خودتان باز کنید. در زیر می‌توانید توضیح مختصری راجع به این مدها بخوانید.

مد اول باید تا جایی که می‌توانید از دست زامبی‌ها فرار کنید و بیشترین امتیاز را ثبت کنید. مد دوم باید هرچه در توان دارید را برای کشتن زامبی‌های بیشتر صرف کنید و بیشترین امتیاز در کشتن زامبی‌ها را بدست بیاورید. فکر می‌کنید بازی‌کن حرفه‌ای هستید؟ پس مد سوم را حتما تجربه کنید.

بازی موبایل Into The Dead از فروشگاهی برای خرید تجهیزات نیز بهره‌ می‌برد که بازیکن می‌تواند با جمع‌آوری امتیاز در بازی توسط خرید درون برنامه‌ای این تجهیزات را برای یک بازی بهتر خریداری کند. برای آشنایی بیشتر با محیط بازی تریلر معرفی این بازی را ببینید.

|

بازی Into The Dead از گوگل پلی استور امتیاز خوب ۴.۴ را کسب کرده است. شما می‌توانید این بازی را به‌صورت رایگان برای پلتفرم‌های اندروید و iOS از گوگل پلی استور و آیتونز دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید Into The Dead از پلی‌استور | دانلود بازی آیفون Into The Dead از آیتونز


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده