نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۱

گرامیداشت تیم چاپکوئنسه برزیل توسط فیفا 17 پس از سقوط دلخراش هواپیمای شامل بازیکنان تیم

پس از سقوط دلخراش هواپیمای حاوی بازیکنان چاکوئنسه برزیل، فیفا 17 با اهدای لباس این تیم به بازیکنان، خاطره آنها را گرامی داشت.

چند روز پیش بود که در یک حادثه دلخراش،‌ هواپیمای شامل بازیکنان تیم برزیلی چاپکوئنسه سقوط کرد و ۷۱ نفر در این حادثه کشته شدند. حال اعضای الکترونیک آرتز در یک حرکت بسیار زیبا، با اهدای لباس اول، دوم و لوگوی این تیم به بازیکنان آلتیمیت تیم، یاد بازیکنان این تیم را گرامی داشتند. اگر شما وارد بخش آلتیمیت تیم شوید، با پیغامی با مضمون «در حمایت از چاپکوئنسه» مواجه می‌شوید که در ادامه نوشته شده است با پوشیدن لباس این تیم و قرار دادن لوگوی آن به عنوان لوگوی اصلی تیم‌تان، حمایت خود را از دوستان، خانواده و طرفداران تیم چاپکوئنسه نشان دهید.

Chapecoense

Chapecoense

علاوه بر این، این اقدام Electronic Arts در راستای جلوگیری از به دست آوردن سکه‌های بی‌رویه توسط سود جویان بوده است. تعدادی از افراد، پس از وقوع این حادثه، سعی داشتند که از فرصت به دست آمده برای به دست آوردن سکه‌های زیاد استفاده کنند و به همین دلیل آیتم‌های مربوط به این تیم را خریداری کرده بودند و آنها را با قیمت‌های گزافی در بخش بازار نقل و انتقالات بازی به فروش می‌رساندند.

چاپکوئنسه، یک تیم حرفه‌ای فوتبال برزیلی است که برای شرکت در مسابقه‌ای از کلمبیا در حال رفتن به بولیوی بود که متاسفانه هواپیمای این تیم با نقص فنی مواجه شد و هواپیما سقوط کرد و باعث شد که ۷۱ نفر کشته شوند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده