// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۶

فیلم بادیگارد توانست بر روی شبکه نمایش خانگی فروش بالایی را کسب کند

بنظر می‌رسد فیلم بادیگارد، ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، توانسته است فروش خوبی بر روی شبکه‌های خانگی داشته باشد.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده از فیلم جنجالی بادیگارد، آخرین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا، کارگردان این فیلم، توانسته است فروش بالایی را بر روی شبکه‌های خانگی تجربه کند. حتی بعضی از توزیع کننده‌ها درخواست کرده‌اند تا نسخه‌های بیشتری جهت فروش به خریداران برای آن‌ها فرستاده شود. در همین راستا مجید محسنی، مسئول شرکت توزیع کننده فیلم بادیگارد، در این باره گفت:

نسخه نمایش خانگی «بادیگارد» به جهت کیفیت اثر و هم چنین کامل بودن محتوای آن با استقبال بالایی روبرو بوده. چنانکه در حال حاضر جزو پرفروش ترین آثار نمایش خانگی است و طبق نظرسنجی‌های شرکت، یکی از راضی کننده ترین آثار نمایش خانگی در ماه‌های اخیر بوده است.

هیچکدام از آثار سینمایی کشور تا کنون با این حجم از اطلاعات و فیلم‌های جانبی مانند پشت صحنه، زیرنویس و... همراه نبوده است. و از این حیث می‌توان «بادیگارد» را شاخص ترین اثر شبکه نمایش خانگی دانست. حتی این حجم از اطلاعات در یک دی وی دی ممکن است توسط دستگاه‌های غیراستاندارد خوانده نشود، چرا که حجم دیتای موجود در این فیلم، بیش از موارد مشابه آن است. اتفاقا اطلاعات جانبی نظیر پشت صحنه در میان مخاطبین نیز بسیار دیده شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

همچنین مسئول هنرهای اول اعلام کرده که فیلم بادیگارد علاوه‌بر فروش خوبش بر روی پرده سینما، توانسته این موفقیت را کسب کند. در حالی که اکثر فیلم‌ها یا بر روی پرده سینما به موفقیت می‌رسند و یا از طریق خرده فروشی‌ها ولی بادیگارد خلاف این اتفاق را ثابت کرد.

نسخه نمایش خانگی فیلم بادیگارد شامل یک سری محتویات اضافه نظیر پشت صحنه، زیرنویس‌های انگلیسی و عربی، دو هفته است در مراکز پخش قرار داده شده تا علاقه‌مندان بتوانند این فیلم زیبا را تماشا کنند.


منبع Manzoom
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده