نویسنده: آرش رستمی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۸

بروزرسانی روز اول Dishonored 2 حدود ۹ گیگابایت حجم دارد

نسخه‌های کنسولی Dishonored 2 یک بروزرسانی حجیم ۹ گیگابایتی برای روز اول‌شان دارند.

گرچه نسخه‌ی دوم Dishonored هنوز به‌طور رسمی عرضه نشده؛ اما هم‌اکنون می‌توان آن را در بازارهای مختلف پیدا کرد. به‌لطف بازیکنانی که Dishonored 2 زودتر از موعد به دست‌شان رسیده، اکنون باخبر شده‌ایم که نسخه‌های کنسولی بازی، آپدیت روز اول سنگینی دارند.

اخیراً یکی از کاربران وب‌سایت ردیت عنوان کرده که حجم بروزرسانی روز اول Dishonored 2 در پلی‌استیشن 4 به حدود ۹.۱ گیگابایت می‌رسد که البته پری-لود نسخه‌ی دیجیتالی بازی شامل این محتوا خواهد بود. در آن‌سو وب‌سایت پرس-استارت هم تأیید کرده که نسخه‌ی فیزیکی بازی در ایکس‌باکس وان هم آپدیتی حدوداً ۹ گیگابایتی دارد.

آن‌طور که گفته شده، این محتوا تعدادی از باگ‌های بازی را رفع می‌کند؛ ضمن اینکه کیفیت بافت‌ها، سایه‌زنی‌ها، میکس صدا و مشکلات نرخ فریم را بهبود می‌بخشد. آپدیت فوق همچنین صفحه‌ای را، شامل آمار و اطلاعات بازی، به Dishonored 2 اضافه می‌کند که در حین ماموریت‌ها می‌توان به آن دسترسی داشت. از طرفی اینک ذخیره‌سازی بازی به‌همراه تصویر انجام می‌شود تا بازیکن در نگاه اول بهتر بتواند ذخیره‌ها را از یکدیگر تشخیص دهد.

بازی Dishonored 2 در روز جمعه، ۲۱ آبان، برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی منتشر می‌شود؛ درحالی‌که پیش‌خریدکنندگان می‌توانند آن را یک روز زودتر دریافت کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده