نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

فیلم Mission Impossible 6 در تابستان ۲۰۱۸ اکران خواهد شد

کمپانی پارامونت سرانجام تاریخ اکران فیلم ماموریت غیرممکن ۶ (Mission Impossible 6) را اعلام کرد و این فیلم قرار است در تابستان ۲۰۱۸ اکران شود.

دو کمپانی پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس مدیا اعلام کردند که فیلم Mission Impossible 6 در تابستان ۲۰۱۸ اکران خواهد شد. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده برود. در این تاریخ فیلم آکوامن (Aquaman) از کمپانی برادران وارنر قرار است اکران شود هرچند این کمپانی هنوز رسما تاریخ اکران این فیلم را تایید نکرده است. پارامونت همچنین اعلام کرد که فیلم کمدی Downsizing به کارگردانی الکساندر پین و با بازی مت دیمون، کریستن ویگ، نیل پاتریک هریس و کریستف والتس، در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) به روی پرده خواهد رفت.

تولید و فیلمبرداری فیلم Mission Impossible 6 از بهار ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد و کارگردانی این فیلم بر عهده کریستوفر مک‌کوری خواهد بود. وی سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ماموریت: غیرممکن - ملت سرکش (Mission: Impossible – Rogue Nation) و همچنین فیلم جک ریچر (Jack Reacher) را در کارنامه دارد. فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation در سال ۲۰۱۵ با نقش آفرینی تام کروز، ربکا فرگوسن، جرمی رنر، سایمون پگ، سایمن مک‌برنی، وینگ ریمز و الک بالدوین به روی پرده رفت. علاوه بر کروز، تاکنون حضور فرگوسن و رنر نیز در قسمت جدید فیلم Mission Impossible تایید شده است.

مک‌کوری نخستین کارگردانی است که کارگردانی بیش از یک قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن (Mission: Impossible) را بر عهده داشته است. پیش از این برایان دی پالما کارگردانی قسمت اول را بر عهده داشت و در ادامه جان وو، جی. جی. آبرامز و برد برد کارگردانی سه قسمت بعدی آن را بر عهده داشتند. در اوایل ماه شهریور بود که روند تولید فیلم Mission Impossible 6 به علت اختلافات بر سر دستمزد تام کروز، ستاره این مجموعه، با کمپانی پارامونت پیکچرز، متوقف شد. اما در اواخر ماه شهریور، سرانجام کروز با پارامونت قرارداد جدیدی امضا کرد و مشکلات بوجود آمده حل شد.

نظر شما در مورد فیلم Mission Impossible 6 چیست؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده