نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۸

یوبی سافت در حال مذاکره با نتفلیکس برای ساخت یک سریال جدید است

به گزارش رویترز، یوبی‌سافت ناشر سری بازی‌هایی مانند Assassin's Creed و Far Cry در حال مذاکره با نتلفلیکس برای ساخت و پخش یک سریال جدید است. 

ایو گیلِموت، مدیرعامل کمپانی یوبی‌سافت طی صحبت‌هایی اعلام کرد که مجموعه تحت حمایت او که یکی از بزرگ‌ترین ناشرین بازی‌های ویدیویی محسوب می‌شود، در حال مذاکره با شبکه نتفلیکس برای ساخت و پخش یک سریال جدید است. 

این اطلاعات را خبرگزاری رویترز فاش کرده و گفته که گیلموت در حال صحبت با مسئولین نتفلیکس بر سر یک سریال جدید است. 

در حال حاضر این تنها اطلاعاتی است که در این رابطه وجود دارد. بر اساس این گزارش، گیلموت در صحبت‌های خود اعلام کرده که مذاکره با نتفلیکس بخشی از پاسخی است به کمپانی ویوندی که این روزها سهم بیشتری از یوبی‌سافت را تصاحب کرده است. 

به نظر می‌رسد شبکه نتفلیکس قصد دارد تا سریالی را با اقتباس از یکی از مجموعه بازی‌های یوبی‌سافت بسازد، البته باید منتظر ماند و دید این همکاری متوجه کدام یک از سری‌ بازی‌های این ناشر فرانسوی می‌شود. 

این در حالی است که یکی از رقبای یوبی‌سافت یعنی اکتیویژن پیش از این برای ساخت یک سریال انیمیشین بر اساس بازی Skylanders با نام Skylanders Academy با شبکه نتفلیکس، اعلام همکاری کرده بود. چیزی که اکتیویژن آن را اولین سریال نتفلیکس خواند که با اقتباس از یک بازی ویدیویی ساخته خواهد شد. 

اکتیویژن البته استودیو مجزای خود را داشته که وظیفه ساخت و توسعه پروژ‌ه‌های تلویزیونی و سینمایی را بر عهده دارد؛ در حالی که یوبی‌سافت هم چنین بخشی با نام Ubisoft Motion Pictures دارد. این بخش پیش از ساخت شوی تلویزیونی Rabbids Invasion را عهده‌دار بوده است. فیم سینمایی Assassins's Creed با بازی مایکل فاسبندر که ماه دسامبر سال جاری اکران خواهد شد هم محصول این بخش از یوبی‌سافت است. 

شما دوست دارید کدام یک از سری بازی‌های یوبی‌سافت را در قالب یک سریال از شبکه نتفلیکس ببینید؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید. 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده