نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۹

نسخه جدید بازی Metro احتمالا سال آینده عرضه می‌ شود

طبق اعلام سایت کتاب‌های مترو، نسخه جدیدی از سری بازی‌های Metro سال آینده عرضه خواهد شد.

سری بازی‌های مترو یکی از آن دسته آثاری هستند که اتمسفر آخرالزمانی را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشند. تا به امروز دو نسخه از این بازی‌ها عرضه شده‌اند که هر دو آن‌ها بر اساس کتاب‌های نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی ساخته شده‌اند. حال سایت کتاب‌های سری مترو یک تایم‌لاین در مورد زمان عرضه کتاب‌ها و بازی‌های این مجموعه قرار داده که در آن، بازی بعدی این سری برای سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

در توضیح این بازی آمده که «وقایع آن پس از آخرین کتاب مجموعه مترو یعنی Metro 2035 رخ خواهند داد؛ زمانی که بشر در تلاش برای رسیدن به اکتشاف‌های بزرگ است». Metro 2035 آخرین کتاب سری مترو است که در سال ۲۰۱۵ به صورت روسی عرضه شده است و ترجمه انگلیسی آن هم قرار است به‌زودی و در ایام تعطیلات سال نو منتشر شود.

metro

کمپانی دیپ سیلور، ناشر بازی، هنوز عرضه نسخه جدید بازی مترو در سال ۲۰۱۷ را تایید نکرده است. همچنین استودیو 4A Games، سازنده بازی، چندی پیش تایید کرد که در حال کار روی دو پروژه است که بعد مشخص شد یکی از آن‌ها یک بازی واقعیت مجازی مخصوص آکیولس ریفت با نام Arktika 1 است و ممکن است بازی دوم هم دنباله Metro باشد.

نظر شما در این مورد چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده