نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

سریال فرعی و پیش درآمد The Big Bang Theory در دست ساخت است

شبکه CBS در حال کار بر روی سریال فرعی و پیش درآمد تئوری بیگ‌ بنگ (The Big Bang Theory) است.

شبکه CBS و بخش تلویزیونی برادران وارنر در حال کار بر روی نسخه فرعی سریال The Big Bang Theory هستند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده است، این سریال احتمالا یک پیش درآمد و تمرکز آن بر روی زندگی شلدون کوپر جوان خواهد بود که نشان می‌دهد که او چگونه به عنوان یک پسر نابغه در شهر تگزاس زندگی می‌کند. ورایتی در ادامه اضافه می‌کند که این پروژه در مراحل اولیه توسعه خود است و تنها کار بر روی بخش نخست فیلمنامه آن به پایان رسیده است. 

انتظار می‌رود پس از انجام توافق اولیه، بزودی با استیون مولارو، سازنده سریال The Big Bang Theory، برای نگارش و تکمیل فیلمنامه قرارداد امضا شود. شبکه CBS و بخش تلویزیونی برادران وارنر تاکنون هیچ واکنش رسمی به این خبر نشان نداده‌اند. جیم پارسونز، بازیگر نقش شلدون کوپر، به عنوان تهیه کننده اجرایی در کنار مولارو و چاک لوری در این پروژه حضور خواهد داشت. بیل پریدی از دیگر سازندگان سریال The Big Bang Theory است که به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال اصلی نیز حضور دارد، او نیز قرار است به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال جدید The Big Bang Theory حضور داشته باشد.

سریال The Big Bang Theory، همچنان پر بیننده‌ترین سریال کمدی تلویزیون است و در حال حاضر فصل دهم آن از شبکه CBS در حال پخش است و به احتمال زیاد برای فصل یازدهم نیز تمدید خواهد شد. ورایتی در ادامه می‌گوید که سریال The Big Bang، اکنون یک سریال بسیار گران قیمت است و سه بازیگر اصلی آن (پارسونز، جانی گالکی و کیلی کوئوکو) هرکدام برای هر قسمت بازی یک میلیون دلار دستمزد دریافت می‌کنند.

ساخت یک سریال پیش درآمد با محوریت شخصیت شلدون جوان فرصت بسیار خوبی است تا هزینه‌های ساخت سریال The Big Bang به طور قابل توجه‌ی کاهش یابد تا این سریال طی سال‌های آینده نیز همچنان تولید و پخش شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده