نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۳۱

توضیحات کپکام در مورد فروش Resident Evil 7 و آینده فیلم‌های رزیدنت اویل

کپکام اعلام کرده که انتظار دارد Resident Evil 7 در بلند مدت فروش خوبی داشته باشد.

چندی پیش بود که کپکام اعلام کرد انتظار دارد طی سال مالی آینده، شاهد فروش ۴ میلیون نسخه از بازی Resident Evil 7 باشد. با این حال این کمپانی اخیرا در توضیحات بیش‌تری اعلام کرده که انتظار دارد این بازی در بلند مدت هم فروش خوبی داشته باشد:

ما انتظار داریم که در سال مالی آینده، چهار میلیون نسخه از این بازی فروخته شود. با این حال انتظار داریم که فروش بازی در سال مالی بعد از آن هم ادامه داشته باشد و قطعا عرضه فیلم‌های مجموعه اویل و دیگر آثار مرتبط با آن هم قطعا روی فروش بازی تاثیر خواهند داشت.

به‌علاوه به لطف فروش‌های دیجیتالی، امروز بازی‌ها در بلند مدت هم فروش خوبی را تجربه می‌کنند و انتظار داریم این اتفاق در مورد رزیدنت اویل ۷ نیز رخ بدهد و بازی نه فقط در دو سال مالی آینده، که در مدت زمان پس از آن هم برای ما سود‌آور باشد.

بازی Resident Evil 7 در تاریخ ۵ بهمن برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی عرضه خواهد شد و دقیقا سه روز پس از این تاریخ هم فیلم Resident Evil: The Final Chapter اکران خواهد شد. کپکام در بخش دیگری از صحبت‌های اخیر خود هم به این فیلم و آینده فیلم‌های این مجموعه اشاره کرده و گفته که The Final Chapter فعلا پایانی بر فیلم‌های سری اویل خواهد بود؛ اما ممکن است در آینده باز هم شاهد فیلم‌های دیگری در این مجموعه باشیم:

با اینکه Final Chapter فعلا پایان‌بخش فیلم‌های لایو اکشن سری اویل خواهد بود، ولی ما قصد داریم تا تجربه‌های سینمایی این مجموعه با آثار انیمیشنی و موارد اینچنینی ادامه بدهیم و حتی ممکن است در آینده دوباره سراغ فیلم‌های لایو اکشن نیز برویم.

انیمیشن بعدی رزیدنت اویل با نام Resident Evil: Vendetta در سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده