نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۹

بروزرسانی Pokemon Go جوایز روزانه را به این بازی موبایل اضافه کرد

آپدیت جدید Pokemon Go منشر شد و ضمن اضافه کردن بخش جوایز روزانه، تغییراتی را در باشگاه‌ها (Gym) اعمال کرد.

همان‌طور که وعده داده شده بود، نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی پوکمون گو، با انتشار یک بروزرسانی، جوایزی روزانه را به این بازی موبایل اضافه کرد. آپدیت اخیر، یعنی نسخه‌ی 0.45.0 برای اندروید و 1.15.0 برای iOS، همچنین با بازنگری‌هایی در باشگاه‌ها همراه شده است.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم جوایز فوق، شامل تجربه (XP)، استارداست (Stardust) و آیتم‌های دیگر، در ازای گرفتن هرروزه‌ی پوکمون‌ها و سر زدن روزانه به پوک‌استاپ‌ها (PokeStop) به بازیکنان تعلق می‌گیرد. چنانچه این فعالیت‌ها به‌مدت هفت روز پیاپی ادامه پیدا کنند، کاربر به امتیازات بالاتری دست پیدا می‌کند.

سایر جزئیات آپدیت 0.45.0/1.15.0 از این قرار است:

  • بازیکنی که سرپرست باشگاه رقیب (Gym Leader) را شکست دهد برای مدتی کوتاه تنها کسی خواهد بود که می‌تواند پوکمونی را در باشگاه آزاد شده قرار دهد.
  • هم‌اکنون با شکست خوردن اعضای معمولی یک باشگاه، آن باشگاه مقدار بیشتری اعتبار (Prestige) از دست می‌دهد. همچنین به‌ازای تمرین کردن در باشگاه‌های هم‌گروه، نسبت به گذشته اعتبار کمتری به دست می‌آید.
  • تعدادی از مشکلات جزئی متن برطرف شده‌اند.

نیانتیک لبز در کنار انتشار بروزرسانی اخیر تأیید کرده که سرگرم آزمایش کردن نسخه‌ی جدیدی از قابلیت «پوکمون‌های نزدیک» (Nearby Pokemon) است. این قابلیت قبلاً در شهر سن‌فرانسیسکو اجرایی شده و اکنون به سیاتل، خلیج سن‌فرانسیسکو و بخش‌هایی از ایالت آریزونا هم راه پیدا کرده است. سازنده‌ی پوکمون گو قرار است با توجه به بازخوردهای بازیکنان، این قابلیت را به‌مرور در دسترس تعداد بیشتری از کاربران قرار دهد. هنوز از زمان راهیابی این ویژگی به دیگر نقاط دنیا یا عمومی شدن آن اطلاعی نداریم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده