نویسنده: wood patch
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۲۹

Mass Effect 2 و Mass Effect 3 به فهرست بازی های Backward Compatibility اضافه شدند

بازی های محبوب Mass Effect 2 و Mass Effect 3 هم اکنون در فهرست بازی‌های پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس وان موجود هستند.

طبق اعلام رسمی لری هرب (میجر نلسون)، از چهره‌های شناخته شده شبکه ایکس‌باکس لایو، بازی‌های موفق Mass Effect 2 و Mass Effect 3 در حال حاضر به لطف قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل یا همان Backward Compatibility بر روی کنسول ایکس‌باکس وان نیز در دسترس‌ قرار گرفته‌اند. این خبر که در توییتر رسمی هری لرب با هشتگ «HappyN7Day» منتشر شد، به نوعی تبریک مایکروسافت به هوادران این مجموعه به مناسبت روز هفتم نوامبر است که توسط الکترونیک آرتز و بایوور به نام روز N7 نام‌گذاری شده است. 

محتوای دانلودی این دو بازی، هم‌اکنون قابل دریافت هستند و اگر شما نسخه‌های ایکس‌باکس 360 بازی‌ها را قبلا داشته‌اید، به راحتی می‌توانید Mass Effect 2 و Mass Effect 3 را بر روی ایکس‌باکس وان نیز تجربه کنید. بدین ترتیب با در نظر گرفتن نسخه اول Mass Effect که چند ماهی از اضافه شدن آن به فهرست بازی‌های Backward Compatibility می‌گذرد، هم‌اینک می‌توانید سه گانه Mass Effect و حماسه کاپیتان شِپرد را با اعمال بهبودهای فنی، دوباره تجربه کنید. Backward Compatibility که ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ به عنوان بخشی از بروزرسانی «تجربه جدید ایکس‌باکس وان» راه‌اندازی شد، حال با آوردن بیش از ۲۵۰ بازی ایکس‌باکس 360 به کنسول ایکس‌باکس وان، قابلیت بسیار محبوبی به شمار می‌رود که طبق گفته‌های رسمی، ایکس‌باکس اسکورپیو، کنسول میان‌نسلی مایکروسافت نیز از آن پشتیبانی خواهد کرد.

به‌پاس جشن گرفتن روز N7، علاوه‌بر این خبر، روز گذشته تریلر زیبایی نیز از بازی مورد انتظار Mass Effect: Andromeda منتشر شد که با مشاهده آن می‌توانید سر نخ‌هایی را از داستان مرموز بازی به دست آورید:

|

اگرچه هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای Mass Effect: Andromeda وجود ندارد، اما به احتمال قریب به یقین در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر می‌شود. از آن سو در خبر دیگری که چندی پیش در زومجی خواندید، به گفته مدیر امور مالی EA، بازی در صورت نیاز می‌تواند دوباره با تاخیر مواجه شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده