// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۳

حالت Survival به زودی به The Division اضافه می‌شود

بزودی شاهد بسته‌الحاقی جدید با نام Survival برای بازی The Division خواهیم بود.

بازی The Division که توسط استودیو یوبی‌سافت اوایل سال میلادی عرضه شده است کاربران را دعوت به اتمام ماموریت‌ و فعالیت‌هایی در  دنیای تاریک آخر زمانی در شهر نیویورک می‌کند.

حال یوبیسافت اعلام کرده که DLC جدید این بازی با نام Survival بزودی منتشر می‌شود، در این بسته الحاقی شاهد اضافه شدن یک حالت بقا به بازی خواهیم بود که در آن ۲۴ نفر قادر به بازی با یکدیگر هستند. نیویورک به‌ واسطه‌ی برف و طوفان به شهری یخ‌زده تبدیل شده است در این میان، ۲۴ بازیکن به‌مدت دو ساعت، وارد نبردی می‌شوند که در آن باید برای پیدا کردن غذا یا منابع گرمایشی نیز تلاش کنند. بازیکنان با کمترین مهمات بازی را در شهر نیویورک آغاز می‌کنند، هدف اصلی بازیکنان در این ماموریت پیدا کردن دارو قبل از مردن از گرسنگی و سرما است.

تاریخ انتشار بسته الحاقی جدید بازی The Division هنوز مشخص نشده است با این حال یوبی‌سافت این بسته و حالت بقا را به صورت آزمایشی روی سرور‌های تست بازی در پی‌سی عرضه کرده است و افرادی که سیزن پس بازی را خریداری کرده باشند، قادر به دسترسی به این محتوا هستند. می‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک این بسته به صورت عمومی نیز عرضه شود.

بازی The Division هم اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.


منبع ُDual SHockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده