// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۲۹

سازنده بازی Mobile Strike در حال ساخت نسخه موبایلی Final Fantasy XV است

طرفداران بازی Final Fantasy خوشحال باشند چراکه بازی Final Fantasy XV قرار است بصورت یک بازی آنلاین بر روی موبایل نیز منتشر شود.

به تازگی مشخص شده که توسعه‌دهنده‌ی بازی Mobile Strike یعنی استودیو ماشین زون، در حال همکاری با کمپانی اسکوئر انیکس است تا یک بازی بسیار بزرگ و آنلاین بر اساس Final Fantasy XV ساخته و برای موبایل منتشر کند. اگرچه تاریخ انتشار و نامی که قرار است این بازی یدک بکشد هنوز اعلام نشده، اما همین که قرار است شخصیت‌ها، خط داستانی و ساندترک‌های نسخه‌ی کنسولی Final Fantasy XV در کنار تکنولوژی‌های استودیو Machine Zone با هم تلفیق شوند، خود نوید یک بازی بسیار بزرگ و آنلاین را می‌دهد که قرار است میلیون‌ها بازیکن از سراسر دنیا را در یک جهان واحد مجازی دور یکدیگر جمع کند. بخشی از صحبت‌های گِیب لِیدون، موسس و مدیر اجرایی این کمپانی را در رابطه با این بازی در زیر مشاهده می‌کنید:

این باعث افتخار ماست که بر روی یک بازی کار کنیم که از روی مجموعه‌ای ساخته شده که من به شخصه از کودکی عاشق آن بوده‌ام. سری Final Fantasy یک مجموعه‌ی نمادین و Iconic در دنیای بازی‌های ویدیویی است. حال آوردن بازی Final Fantasy XV به دنیای بازی‌های آنلاین موبایلی و سبک MMO یک فرصت بسیار طلایی برای کاربران ما و همچنین همکاری با کمپانی Square Enix در این راستا باعث افتخار ماست.

در ادامه بخشی از صحبت‌های یوسوکه ماتسودا، مسئول و از کارگردانان کمپانی اسکوئر انیکس را مشاهده می‌کنید:

کمپانی Machine Zone سابقه‌ی بسیار خوب و درخشانی در ساخت بازی‌های موبایل داشته و ما اطمینان داریم که ساخت نسخه‌ی موبایلی Final Fantasy XV را به دست‌های قابل اعتمادی سپرده‌ایم! بسیار خوشحال هستیم از اینکه به عنوان دو استودیو بزرگ دنیای بازی‌های ویدیویی قرار است بر روی این بازی کار کنیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این بازی را به یکی دیگر از بهترین بازی‌های موبایل در سبک MMO تبدیل کنیم.

به نظر شما این بازی تا چه حد می‌تواند بزرگی نام سری Final Fantasy را حفظ کند؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده