// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۱

اینفوگرافیک Battlefield 1؛ ۵۹ میلیون ساعت بازی تنها در یک هفته

استودیو دایس با انتشار اینفوگرافیک برای بازی Battlefield 1، این بازی را اتفاقی تاریخی برای آن استودیو دانست.

استودیو Dice با انتشار اینفوگرافیک برای بازی Battlefield 1 آمار و ارقام مربوط به بازی شوتر جنگ جهانی اول از ۱۰ روز اول انتشار یعنی ۲۷ مهر ماه الی ۶ آبان ماه (۱۸ الی ۲۷ اکتبر) را منتشر کرد.

استودیو Dice با توجه به کاربران آنلاین در این بازی اعلام کرد که عرضه بازی Battlefield 1 یکی فرآیند تاریخی برای استودیو دایس به حساب می‌آید، در این باره هیچ جزئیات دیگری را فاش نکرد. در حالیکه الکترونیک آرتز  اعلام کرد بازی Battlefield 1 در هفته اول کاربران بیش‌تری از بازی Battlefield 4 داشت.

کاربران در بازی جمعا ۵۹ میلیون ساعت بازی کرده‌اند. ۹ میلیون ساعت از این آمار مربوط به حالت جدید یعنی Operation است. همچنین ۳۲ میلیون جعبه‌ سلاح (Battle Pack) کاربران در بازی دریافت کرده‌اند در حالی که ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار وسایل نقلیه جنگی (کشتی هوایی، قطار جنگی و کشتی جنگی) در بازی رویت شده است. بیشترین کشته‌ها توسط سلاح سرد توسط چاقو کلاس اسکات یا اسنایپر انجام شده است همینطور بیشترین وسیله نقلیه جنگی استفاده شده توسط اسب‌ها بوده که رقم ۵ میلیلون ۸۰۰ هزار کشته را به جا می‌گذارد.

البته آماری از حضور باگ طوفان آتشی که در بعضی از بازی‌ها دیده شده منتشر نشده است. با این حال در انتهای مطلب می‌توانید عکس مربوط به آمار و ارقام (اینفوگرافیک) بازی Battlefiel 1 را مشاهده کنید.

الکترونیک آرتز هنوز خبری مربوط به آمار فروش کلی بازی Battlefield 1 منتشر نکرده است اما تحلیلگران در گزارشی اعلام کردند که این بازی فروشی بالغ بر ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نسخه داشته است.

استودیو دایس همچنین اعلام کرد که محتویات جدیدی همچون سرور‌های حالت دشوار، حالت جدید در بازی و اضافه شدن قابلیت کرایه سرور به این بازی اضافه می‌‌شود. همینطور در بروزرسانی برای نقشه سوئز (Suez) اعلام کرد که پرچم‌های بیشتری برای استقرار به این نقشه اضافه می‌شود.

اینفوگرافی بازی Battlefield 1


منبع GameStop
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده