نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۲

فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 در ماه ژانویه آغاز نخواهد شد

طبق گفته سازندگان فیلم ددپول ۲ (Deadpool 2)، فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه ۲۰۱۷ آغاز نخواهد شد.

اوایل ماه آبان بود که تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool 2، از پروژه ساخت این فیلم خارج شد، حال طبق خبری که وب‌سایت کولیدر منتشر کرده است، تولید و فیلمبرداری این فیلم از ماه ژانویه ۲۰۱۷ که پیش از این در نظر گرفته شده بود، آغاز نخواهد شد. این منابع در ادامه اضافه کردند که تیم میلر پیش از ترک فیلم Deadpool 2، شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم را برای ماه مارس ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی کرده بود.

کولیدر در ادامه اضافه می‌کند که تنها بازیگرانی که در حال دادن تست بودند، از جدایی میلر خبر داشتند و در حال حاضر این پروژه نیاز به یک کارگردان جدید دارد و به همین منظور فیلمبرداری این فیلم در ماه ژانویه آغاز نمی‌شود و حتی بعید است در ماه‌های پس از آن نیز آغاز شود. علاوه بر این، میلر تنها شخصی نیست که در این قسمت باز نخواهد گشت، چند روز پیش، تام هولکنبورگ ملقب به جانکی ایکس ال، آهنگساز فیلم ددپول (Deadpool)، اعلام کرد که بر روی موسیقی فیلم Deadpool 2 کار نخواهد کرد و گفت که فیلم Deadpool بدون میلر برای او معنایی ندارد و نمی‌تواند کسی را جای او در صندلی کارگردانی این فیلم ببیند.

میلر به علت مجموعه‌ای از اختلاف نظر و عقیده برای ساخت فیلم Deadpool 2 با رایان رینولدز، ستاره این فیلم، از این پروژه خارج شده است. وب‌سایت مشیبل می‌گوید که پس از موفقیت فیلم Deadpool، رینولدز نه تنها حقوق بیشتری را در دنباله آن دریافت می‌کند، بلکه او کنترل بیشتری بر روی ساخت و تولید فیلم Deadpool 2 دارد و نقش مهمی در تصمیمات در رابطه با این فیلم دارد که با توجه به خبرهای منتشر شده، اختلاف اصلی میلر با رینولدز نیز همین مورد بوده است. مدتی پیش اعلام شد که میلر قرار است به عنوان تهیه کننده در فیلم سونیک (Sonic the Hedgehog) حضور داشته باشد.  این فیلم ترکیبی از تصاویر انیمیشنی و لایو اکشن خواهد بود تا خانواده‌ها را بیشتر برای تماشای آن به خود جذب کند.

Deadpool

دیوید لیچ که در کارگردانی فیلم جان ویک (John Wick) به چاد استاهلسکی کمک کرده است، به عنوان گزینه پیشتاز و اصلی برای جانشینی تیم میلر شناخته می‌شود. طبق اطلاعاتی که از منبع نزدیک به فاکس قرن بیستم منتشر شده است، لیچ به چند دلیل مختلف از جمله آشنایی با پروژه و روال کار گزینه مدنظر این کمپانی است. با این حال، این کمپانی چند کارگردان دیگر را نیز در نظر گرفته و آن‌ها را بررسی می‌کند، با این وجود نام این گزینه‌ها فاش نشده است.

هنوز تاریخی برای اکران فیلم Deadpool 2 در نظر گرفته و اعلام نشده است، اما به عنوان یکی از مورد انتظاترین فیلم‌ها از آن نام برده می‌شود. در خبری دیگر در رابطه با این فیلم، سازندگان این فیلم در حال گرفتن تست از چندین بازیگر زن برای بازی در نقش دومینو در دنباله فیلم Deadpool هستند که از جمله این بازیگران می‌توان به مری الیزابت وینستد، سوفیا بوتلا، استفانی سیگمن، لیزی کاپلان، سینا میلر، سیلویا هوکس، روبی رز، مک‌کنزی دیویس، ایو هیوسان و کلی روهرباچ اشاره کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده