نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

بازی Pokemon Go احتمالاً به زودی میزبان نسل دوم پوکمون ها می‌شود

ظاهراً بازی موبایل Pokemon Go دارد برای گونه‌های جدید پوکمون‌ها آماده می‌شود.

این روزها استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs)، سازنده‌ی پوکمون گو، قابلیت‌های تازه‌ای را به بازی‌اش اضافه می‌کند. در این میان، شرایط حاکی از آن است که این بازی موبایل در آینده‌ی نزدیک میزبان نسل دوم پوکمون‌های‌اش خواهد شد.

وب‌سایت TheSilphRoad به‌تازگی محتویات جدیدترین بروزرسانی Pokemon Go برای اندروید را بررسی کرده و در آن با کدهایی جالب روبه‌رو شده؛ کدهایی که به موجوداتی تعلق دارند که هنوز به بازی اضافه نشده‌اند. به‌گفته‌ی این وب‌سایت، نسخه‌ی 0.45.0 پوکمون گو مقداری از داده‌های مربوط به صد پوکمون جدید را، از شماره‌ی ۱۵۲ (Chikorita) تا شماره‌ی ۲۵۱ (Celebi)، در خودش دارد؛ درحالی‌که مدل‌های آن‌ها و کدهای حرکتی‌شان هنوز به بازی اضافه نشده‌اند. این صد پوکمون به نسل دوم بازی‌های مجموعه تعلق دارند و در سال ۱۹۹۹ با انتشار بازی Pokemon Gold and Silver به طرفداران معرفی شدند. Togepi ،Cyndaquil ،Totodile ،Chikorita و Pichu جزو پوکمون‌های شاخص این گروه هستند.

نیانتیک لبز حتی فضایی را هم برای موجودات افسانه‌ای (Legendary) نسل دوم، از جمله Lugia و Ho-Oh در نظر گرفته است؛ هرچند که کرکترهای افسانه‌ای نسل اول هنوز آن‌طور که باید و شاید به بازی اضافه نشده‌اند. آپدیت اخیر داده‌های مربوط به حرکت تغییر شکل Ditto، یعنی Transform، را هم شامل می‌شود که البته این شخصیت هم تاکنون در بازی پدیدار نشده است.

نیانتیک لبز هنوز درباره‌ی زمان اضافه شدن سری جدید پوکمون‌ها به بازی صحبتی نکرده است.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده