نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۲

کپکام عرضه بازی‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان برای سوییچ را بررسی می‌کند

کمپانی کپکام در حال بررسی امکان عرضه بازی‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برای نینتندو سوییچ است.

کپکام یکی از کمپانی‌هایی است که حتی پیش از رونمایی رسمی نینتندو از کنسول جدید خود با نام سوییچ، حمایت خود را از آن اعلام کرده بود. این کمپانی حال توضیحاتی در مورد نحوه پشتیبانی از این کنسول ارائه کرده است. طبق اعلام رسمی کپکام، این کمپانی در حال حاضر بررسی می‌کند که آیا امکان عرضه بازی‌های فعلی ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 برای سوییچ وجود دارد یا خیر. البته این کمپانی ژاپنی هنوز در این مورد به نتیجه نرسیده است و تحقیقات آن‌ها ادامه دارد.

با این حال کپکام اذعان کرده که سوییچ تفاوت‌های زیادی با کنسول‌های سونی و مایکروسافت دارد و یکی از این تفاوت‌ها، هیبریدی بودن کنسول نینتندو است که باعث می‌شود بازی کردن با آن، حسی کاملا متفاوت نسبت به دیگر کنسول‌ها داشته باشد. بخشی از توضیحات کپکام در این مورد به شرح زیر است:

ما همواره در کپکام امکان عرضه بازی‌ها برای پلتفرم‌های مختلف را پس از آشنایی با ویژگی‌های مختلف آن‌ها بررسی می‌کنیم. عرضه یک سخت‌افزار جدید به بازار، خبر بسیار خوبی است. به عنوان یک بازیساز، ما دوست داریم تا بازی‌های زیادی را برای این سخت‌افزار جدید عرضه کنیم؛ بازی‌هایی که قادر به استفاده از نهایت پتانسیل این محصول هستند. ما در حال حاضر برنامه‌های خود برای حمایت از سوییچ را بررسی می‌کنیم.

نینتندو سوییچ در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵-فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد و نینتندو هنوز مشخصات فنی دقیق یا مواردی مثل قیمت این کنسول را اعلام نکرده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده