نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

نسخه PS4 Pro بازی GT Sport اولین بازی این مجموعه است که رنگ قرمز فراری را به درستی نشان می دهد

در نسخه پلی‌استیشن 4 پرو GT Sport، رنگ قرمز واقعی فراری را ببینید!

کازونوری یامائوچی، خالق مجموعه گرن توریسمو، اعلام کرد که نسخه پلی‌استیشن 4 پرو GT Sport، اولین بازی این مجموعه است که رنگ قرمز فراری، این شرکت معروف ماشین‌سازی ایتالیایی را به درستی و با دقت نشان خواهد داد. وی این خبر را در جریان جلسه‌ای که قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو نشان داده می‌شد،‌ اعلام کرد. 

در ادامه، یامائوچی، اعلام کرد که این بازی با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR و بازه رنگی وسیعی اجرا خواهد شد و علاوه بر پشتیبانی از تلویزیون‌های HDR فعلی، از تلویزیون‌هایی که در آینده نیز عرضه می‌شوند، پشتیانی می‌کند. همچنین بازی می‌تواند تا با روشنایی ۱۰ هزار نیت اجرا شود.

در ادامه، وی افزود که نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بازی، اولین بازی از مجموعه گرن توریسمو خواهد بود که رنگ قرمز خاص Ferrari را به صورت واقعی نمایش می‌دهد. اگر از کسانی باشید که به خودرو به خصوص خودروهای سوپر اسپورت علاقه داشته باشید، قطعا می‌دانید که قرمزی که فراری در ماشین‌های خود استفاده می‌کند، قرمزی با کمی نارنجی است.

بازی Gran Turismo Sport برروی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو از فضای رنگی BT2020 استفاده می‌کند که باعث می‌شود بازه رنگی وسیع‌تری در بازی نمایش داده شد. یامائوچی در این‌باره گفت:

قرمزی که فراری در ماشین‌هایش استفاده می‌کرد، خارج از فضای رنگی بود که ما در بازی خود استفاده می‌کردیم. اما به لطف فضای رنگی جدید برروی پلی‌استیشن 4 پرو، ما می‌توانیم رنگ قرمز این شرکت را با دقت برروی پلی‌استیشن 4 پرو نشان دهیم. تمام ماشین‌های مک‌ لارن نیز از رنگی استفاده می‌کردند که خارج از فضای رنگی استفاده شده در بازی‌های پیشین بود. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده