نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۲

بازی استراتژی Iron Harvest رونمایی شد

استودیو کینگ آرت گیمز بازی استراتژی همزمان Iron Harvest را برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 معرفی کرد.

استودیوی کینگ آرت گیمز (King Art Games)، سازنده‌ی بازی‌های منتشر نشده‌ی The Dwarves و The Book of Unwritten Tales 2، بازی جدیدی را به طرفداران‌اش معرفی کرد. این بازی Iron Harvest نام دارد و در سبک استراتژی همزمان (Real-time) قرار می‌گیرد.

ماجراهای Iron Harvest مدتی پس از سال ۱۹۲۰ اتفاق می‌افتد و بازه‌ی زمانی پر رمز و رازی را به تصویر می‌کشد که در آن، بشریت راه متفاوتی را نسبت به دنیای کنونی طی کرده و توانسته چندین دهه پیش «ماشین‌آلاتی با توانایی گام برداشتن» (Walking Machines، چیزی شبیه به ربات‌های خودمان) بسازد. در دنیای بازی، که توسط جیکوب رزالسکی (Jakub Rozalski)، هنرمند لهستانی، خلق شده، ماشین‌آلات فوق به‌واسطه‌ی شیفتگی انسان‌ها نسبت به فناوری، آهن و موتورها به‌وجود آمده و به‌عنوان سلاح و لوازم روزمره به کار گرفته شده‌اند.

سه نیروی مختلف در Iron Harvest حضور دارند: امپراطوری ساکسون‌ها، جمهوری پولانیا و راسویِت راسویت. این سه سرزمین به‌واسطه‌ی اتفاقات جنگ جهانی اول یا The Great War به اوضاعی دچار شده‌اند که شکوه گذشته‌ی آن‌ها را به چالش کشیده است. در این میان، پس از پایان یافتن نبرد بزرگ درون بازی، گروهی از مزرعه‌داران با سر زدن به زمین‌های‌شان مجموعه‌ی بزرگی از مهمات و تجهیزات جنگی را پیدا کرده‌اند که نام این وضعیت را Iron Harvest به‌معنای «برداشت آهن» گذاشته‌اند. در آن‌سو گروهی ناشناس هم در بازی حضور دارد که در تلاش است وضعیت اروپا را به بی‌ثباتی برساند و دنیا را به آتش ناامنی بکشاند.

در Iron Harvest بازیکنان هدایت قهرمانان، سربازها و واحدهای مکانیکی را بر عهده خواهند گرفت. همچنین سازوکار سنگرگیری و تخریب پویا نقش پررنگی در این بازی ایفا خواهد کرد.

بازی Iron Harvest قرار است در سال ۲۰۱۸ برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شود. تعدادی از تصاویر و طرح‌های هنری بازی را می‌توانید در پایان ملاحظه کنید. باقی تصاویر از وب‌سایت منبع قابل مشاهده هستند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده