// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۰

بررسی ویدیویی بازی Titanfall 2

ریسپاون اینترتینمنت باری دیگر با انتشار بازی Titanfall 2 نشان داده که به خوبی از رمز و راز ساخت یک بازی شوتر مهیج و سرعتی آگاه است.

زمانی که جیسون وست (Jason West) و وینس زمپلا (Vince Zampella) از اینفینیتی وارد جدا شده و اقدام به تاسیس استودیوی ریسپاون اینترنتیمنت کردند، می‌توانستیم انتظار یک مجموعه قدرتمند را از مهره‌های قدیمی بازی مجموعه Call of Duty داشته باشیم. اکنون تایتان‌فال 2 منتشر شده و با نگاهی تازه به رابطه تایتان‌ها و پایلوت‌ها بازیکنان را به میانه نبردی پرهیجان و البته سریع میان IMC و ملیشیا می‌برد. نبردی که این بار برخلاف شماره قبلی دارای کمپین داستانی مجزایی است.

هرچند اکنون Titanfall 2 در میانه دو غول بازی‌های تیراندازی اول شخص یعنی Battlefield 1 و Call of Duty: Infinite Warfare منتشر شده با این حال، می‌توان این بازی را آنقدری قدرتمند دانست که ارزش تجربه را در میان بزرگان شوتر اول شخص داشته باشد. Titanfall 2‌ بی‌ اغراق یکی از بهترین بازی‌های شوتر نسل حاضر کنسول‌ها است. با کمپین داستانی همراه جک کوپر و BT به قلب نیروهای IMC‌ بزنید. یا در حالت چند نفره سرگرم کشتار سایر بازیکنان در محیطی زیبا و البته مهیج شوید. هر حالتی را که انتخاب کنید بی شک مشت‌های سهمگین تایتان‌ها شما را عاشق خود خواهد کرد.

در ادامه با بررسی ویدیویی Titanfall 2 همراه زومجی باشید:

دانلود 360p | دانلود 720p


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده