// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۲

معرفی بازی موبایل Sniper Fury

Sniper Fury تجربه یک شوتر ناب را به لطف سازنده آن یعنی کمپانی خوش‌نام گیملافت برای طرفداران این سبک به ارمغان می‌آورد.

امروزه بازی‌های متعددی در سبک تک‌تیرانداز برای تلفن‌های هوشمند عرضه می‌‌شوند، اما علتی که باعث می‌شود یکی از آن‌ها محبوبیت بیشتری کسب کند را خواهیم دید. 

کمتر کسی پیدا می‌شود که شرکت نام ‌آشنای گیملافت را به سبب بازی‌های جذاب و با کیفیت خود در عرصه بازی‌های موبایل نشناسد. این شرکت با ساخت بازی‌های متنوع در سبک‌های مختلف همیشه یک سر‌و‌گردن از دیگر شرکت‌های بازی‌ساز در نزد طرفدارانش بالاتر بوده است. بازی هایی مانند آسفالت، شکارچی سیاه‌چاله، گانگستر، خدایان رم و سری دوست داشتنی مدرن کامبت از شاهکارهای این کمپانی فرانسوی است.

امروز به سراغ یکی از بازی‌های این شرکت رفته‌ایم. بازی که با عرضه شدنش نظر مثبت منتقدین را به سوی خودش جلب کرد. بازی Sniper Fury که در سبک شوتر اول شخص است، شما را در نقش یک تک‌تیرانداز ماهر قرار می‌دهد تا به سراغ دشمنان رفته و آن‌ها را با یک شلیک از بین ببرید. 

بازی پیش‌رو از یک گیم‌پلی روان و گرافیک بسیار بالایی برخوردار است. طراحی محیط‌های پرجزییات، موسیقی زیبا با ضربی هیجان‌انگیز، هوش مصنوعی بالای باس‌ها، جلوه‌های ویژه در نظر گرفته شده برای شلیک تیر از اسلحه‌ها و برخورد آن‌ها با مهاجمان همگی نشان از یک بازی عالی را دارند.

شما باید در این بازی به کمک اسلحه‌های مختلف وارد جنگی شوید که قرار است فقط با یک شلیک هدف خود را از میان بردارید. شما می‌توانید در این بازی ماموریت‌های مختلفی را از جمله نجات دادن گروگان‌ها، از بین بردن گروه‌های عظیمی از دشمنان و محافظت از هم‌تیمی های خود را انجام دهید.

بازی Sniper Fury دارای ۱۳۰ مرحله جذاب است که با آپدیت‌های اخیر بازی مراحل جدیدی هم به آن اضافه شده است.

از دیگر ویژگی‌های این بازی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود کلاس‌های مختلفی از اسلحه‌ها و امکان شخصی‌سازی آن‌ها
  • داشتن ماموریت‌های متنوع روزانه برای بازی کردن
  • قابلیت بازی به صورت آنلاین (PVP) با کاربران دیگر
  • جلوه های بصری زیبا مانند باران، مه، طوفان

برای آشنایی بهتر با محیط و روند بازی می‌توانید تریلر زیر را ببینید.

|

در آخر نکته‌ای که باید به آن اشاره کرد این است که این بازی نیازمند اتصال همیشگی تلفن هوشمند به اینترنت است. بازی Sniper Fury توانسته از گوگل پلی امتیاز قابل قبول ۴.۲ را کسب کند. شما می‌توانید این بازی را به صورت رایگان از گوگل پلی، آیتونز و مایکروسافت استور برای گوشی اندروید، iOS یا ویندوزی خود دریافت کنید.

دانلود بازی Sniper Fury از پلی‌استور | دانلود از آیتونز | دانلود از مایکروسافت استور  


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده