نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۲

انتشار Finding Paradise، دنباله بازی To the Moon، به تابستان موکول شد

دنباله‌ی بازی زیبای To the Moon، که Finding Paradise نام دارد، در فصل تابستان برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

زمستان گذشته بود که سازنده‌ی بازی تحسین‌شده‌ی To the Moon با انتشار یک تریلر از دنباله‌ی آن با نام Finding Paradise رونمایی کرد. در آن زمان گفته شد که بازی جدید در اواخر ۲۰۱۶ یا اوایل ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار می‌شود. اکنون باخبر شده‌ایم که انتشار Finding Paradise به تابستان موکول شده و طی این فصل، سه سیستم‌عامل ویندوز، مک و لینوکس میزبان آن خواهند شد.

بازی Finding Paradise مانند To the Moon ماجراهای دو پزشک را به نام‌های ایوا و نیل روایت می‌کند که در تلاش هستند تا خاطراتی شیرین را برای یک بیمار در آستانه‌ی مرگ رقم بزنند. کان گائو، سازنده‌ی بازی، درباره‌ی آن این‌طور نوشته است:

Finding Paradise دومین اپیزود کامل از سری To the Moon است و زندگی کالین، بیمار جدید پزشک‌ها، را به تصویر می‌کشد؛ درحالی‌که آن‌ها تلاش می‌کنند تا از یک زندگی ازهم‌گسیخته گره بگشایند و آرزویی را برآورده کنند که ذاتاً متناقض به نظر می‌رسد.

بازی To the Moon تا اینجا دنباله‌هایی داشته که البته در جایگاه نسخه‌هایی کامل قرار نداشته‌اند و از میان آن‌ها می‌توان به بازی A Bird Story و همین‌طور دو اپیزود فرعی کوتاه، که از آن‌ها با عنوان Minisode یاد می‌شود، اشاره کرد. گائو تأکید دارد که هر نسخه از این مجموعه در حکم یک تجربه‌ی مستقل است. او همچنین درباره‌ی سیستم موردنیاز Finding Paradise می‌گوید که این بازی «عملا روی سیب‌زمینی [هم] اجرا می‌شود!»


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده