// یکشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

جزئیات بهبود‌های Rise of The Tomb Raider در پلی‌استیشن 4 پرو

اخیرا جزییات بهبود‌های Rise of The Tomb Raider روی پلی‌استیشن 4 پرو مشخص شده است.

طبق اخبار منتشر شده از سوی استودیو کریستال داینامیک، سازنده بازی Rise of The Tomb Raider، این استودیو جزئیات بروزرسانی این بازی در راستای پشتیبانی از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو را منتشر کرد.

طبق جزئیات منتشر شده این بازی برای پلی‌استیشن 4 پرو، Rise of The Tomb Raider از سه حالت نمایشی برخوردار خواهد بود. حالت اول که بالاترین کیفیت است، در رزولوشن 4K با ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. همچنین در یکی دیگر از این حالت‌های نمایشی بازی، شاهد رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۳۰ بر ثانیه هستیم ولی بازی از نظر جلوه‌های بصری و رندرینگ تکسچرها بهتر از قبل شده است. در آخرین حالت نمایشی نیز شاهد رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ بر ثانیه خواهیم بود.

از دیگر اخبار بازی می‌توان به شایعه شدن خبر ساخت ادامه این بازی با نام Shadow of The Tomb Raider اشاره کرد. یکی از کاربران سایت ردیت با نام Tripleh280 تصویری از صفحه نمایش لپ‌تاپ یکی از مسافران مترو گرفته و پخش کرده است. این فرد در حال کار بر روی یک پاورپوینت بود که به نظر می‌رسد قرار است برای معرفی نسخه بعدی سری Tomb Raider استفاده شود. در گوشه بالای این پاورپوینت، نام Shadow of the Tomb Raider به چشم می‌خورد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده