// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۳

حالت نسخه اول دیابلو به بازی Diablo 3 اضافه می‌شود

بلیزارد در حال کار بر روی حالت جدید در بازی Diablo 3 است که نسخه قدیمی و اول دیابلو را به این بازی اضافه می‌کند.

بلیزارد به مناسبت بیستمین سالگرد بازی Diablo تصمیم گرفته است حالتی با حال و هوای نسخه اصلی و قدیمی نسخه اولی این بازی برای بازی Diablo 3 طراحی و عرضه کند.

این بسته که The Darkening of Tristram نام دارد، ۱۶ مرحله از نسخه اول بازی Diablo را شامل می‌شود و گیمرها در آن با ۴ غول اصلی این بازی که شامل دیابلو نیز است مقابله می‌کنند.

البته با حضور شخصیت‌های قبلی و جدید بازی تجربه نسخه اول این بازی در Diablo 3 کمی متفاوت خواهد بود. به منظور اینکه کاربران بتوانند به نحو احسن نسخه اول بازی را در Diablo 3 تجربه کنند، حرکت شخصیت‌ها مانند نسخه اصلی این بازی به ۸ جهت خلاصه می‌شود، موسیقی متن نسخه اول دیابلو در بازی شنیده خواهد شد و یک فیلتر گرافیکی بازی را با حال و هوای قدیمی و پیکسلی نشان می‌دهد. متاسفانه هنوز عکس یا تریلری مربوط به این حالت منتشر نشده است.

این فرایند هفته آینده در عرصه‌ی تست عمومی (Public Test Realm) قابل آزمایش خواهد بود بعد از این فرآیند نسخه رسمی این حالت عرضه می‌شود. همچنین بلیزارد اعلام کرد که سال آینده میلادی  شاهد عرضه دو ناحیه جدید برای نسخه Reaper of Souls در حالت Adventure خواهیم بود. همچنین یک بسته کارکتر سال ۲۰۱۷ برای بازی Diablo 3 نیز عرضه می‌شود که کلاس نکرومانسر بازی Diablo 2 را به این بازی اضافه می‌کند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده