نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۳

استودیو دایس از برنامه‌های خود برای آینده Battlefield 1 می‌گوید

استودیو دایس برنامه‌های خود برای آینده بازی Battlefield 1 را شرح داده است.

بازی بتلفیلد 1 چندی پیش عرضه شد و این روز‌ها گیمر‌های زیادی در حال تجربه این بازی بسیار خوش‌ساخت هستند. به نظر می‌رسد که کار استودیو دایس، سازنده بازی، با عرضه آن تمام نشده و این استودیو برنامه‌های زیادی برای آینده بازی دارد که اخیرا برخی از آن‌ها را با انتشار پستی در سایت خود، شرح داده است.

یکی از تغییراتی که دایس قصد دارد در بازی اعمال کند، به نقشه Suez مربوط می‌شود. این نقشه در حال حاضر فقط سه پرچم دارد که باعث شما با دیگر نقشه‌های حالت Conquest بازی تفاوت داشته باشد. ولی دایس در آینده دو پرچم دیگر هم به این نقشه اضافه خواهد کرد. همچنین اندازه منطقه Capture (جایی که با رفتن به آن قادر به تصرف پرچم هستید) دو نقطه A و C نیز کوچک‌تر خواهد شد. تغییر دیگری هم که به این نقشه اعمال می‌شود، اضافه شدن یک وسیله نقلیه به هریک از جناحین است. البته دایس هنوز اشاره‌ای به زمان عرضه این آپدیت نکرده است.

اما تغییر دیگری که در آینده روی بازی اعمال می‌شود، اضافه شدن سرور‌های «هاردکور» است. این سرور‌ها برای بازیکنان حرفه‌ای بازی مناسب خواهند بود و با اینکه هنوز جزییات دقیقی از آن‌ها ارائه نشده است، ولی ممکن است مواردی چون حذف رادار از بازی یا نبود قابلیت بازیابی سلامت خودکار را در آن‌ها شاهد باشیم. دایس اعلام کرده که این سرور‌ها «به‌زودی» به بازی اضافه می‌شوند.

دایس همچنین از آغاز یک رویداد با نام «Battlfest» در تاریخ ۲۶ آبان خبر داد. این رویداد که به مدت یک هفته در جریان خواهد بود، طبق اعلام دایس شامل فعالیت‌های جدیدی درون بازی می‌شود و البته یک بتل‌پک هم به بازی اضافه خواهد کرد. به‌علاوه افرادی که به طور مداوم طی این مدت وارد بازی شوند، جوایزی دریافت خواهند کرد که هنوز جزییات آن‌ها اعلام نشده است. در جریان این رویداد یک نوع بازی شخصی‌سازی شده با نام Fog of War نیز در دسترس خواهد بود که بر پایه حالت Team Deathmatch بازی است و در جریان آن نقشه و نشان بازیکنان در محیط بازی دیده نمی‌شود و گیمر‌ها باید در چنین شرایطی گیمر‌های دیگر را از بین ببرند.

در پایان هم دایس اعلام کرد که تا آخر این ماه میلادی یک آپدیت بزرگ برای بازی عرضه می‌شود که سرور‌های کرایه‌ای را به آن اضافه کرده و همچنین بهبود‌هایی در سرور‌های بازی اعمال می‌کند. اولین نقشه جدید بازی Battlefield 1 با نام Giant's Shadow نیز ماه میلادی آینده به صورت رایگان در دسترس تمام گیمر‌ها قرار خواهد گرفت.

در پایان می‌توانید بررسی ویدیویی بتلفیلد 1 در زومجی را تماشا کنید:

دانلود 360p | دانلود 720p


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده