نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

شخصیت تالیا الغول در فصل پنجم سریال Arrow حضور خواهد داشت

لکسا دویگ برای بازی در نقش تالیا الغول به جمع بازیگران فصل پنجم سریال کماندار (Arrow) پیوست.

لکسا دویگ به جمع بازیگران فصل پنجم سریال Arrow اضافه شد و قرار است نقش شخصیت تالیا الغول را در این سریال بازی کند. این بازیگر برای بازی در سریال‌هایی چون وی (V)، دروازه ستارگان اس‌جی-۱ (Stargate SG-1) و Continuum شناخته شده است. او قرار است به عنوان دختر راس الغول با بازی مت نیبل و خواهر ناتنی نیسا الغول با بازی کاترینا لا، اولین بار در قسمت دهم فصل پنجم سریال Arrow حضور داشته باشد. دویگ قرار است در قسمت‌های متعددی حضور داشته باشد و احتمالا او به طرف مقابل الیور کوئین برای مبارزه خواهد پیوست.

پیش از تایید حضور شخصیت تالیا در سریال Arrow، این شخصیت را اولین بار در سریال افسانه‌های فردا (Legends of Tomorrow)، دیگر سریال شبکه The CW، در قسمت جا مانده (Left Behind) مشاهده کرده بودیم. اتفاقات این قسمت در دهه ۶۰ میلادی رخ می‌داد و شاهد شخصیت کودکی تالیا در این دوره بودیم. این احتمال وجود دارد که تالیا مانند پدرش از گودال لازاروس استفاده کرده باشد و شاهد چهره نسبتا جوان آن در سریال باشیم. در کامیک، تالیا با بتمن روابط پیچیده‌ای داشته است و این دو شخصیت با وجود علاقه زیادی که به هم داشتند دشمن هم نیز به بودند، تالیا و بتمن دارای دو فرزند بودند که یکی از آن‌ها رابین فعلی است و نام فرزند دیگر آن‌ها دِیمین وین بوده است.

Talia al Ghul in  Legends of Tomorrow

شخصیت تالیا الغول در فیلم شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) نیز حضور داشته است که ماریون کوتیار ایفاگر نقش این شخصیت بوده است. تالیا در بازی Batman: Arkham City نیز حضور داشته است که استانا کاتیک صداپیشگی آن را بر عهده داشته است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده