نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

اکران فیلم The Dark Tower تا تابستان ۲۰۱۷ عقب افتاد

کمپانی سونی پیکچرز از عقب افتادن اکران فیلم برج تاریک (The Dark Tower) تا تابستان ۲۰۱۷ خبر داد.

اکران فیلم The Dark Tower که اقتباسی از رمان فانتزی و قدیمی استفن کینگ است، عقب افتاد. این فیلم در ابتدا قرار بود که در ماه فوریه ۲۰۱۷ اکران شود، اما به تازگی اعلام شده است که اکران آن تا تابستان ۲۰۱۷ عقب افتاده است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده است، فیلم The Dark Tower که در اصل قرار بود در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۷ (۵ اسفند امسال) به روی پرده برود، اکران آن عقب افتاده است و این فیلم در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) اکران شود. پیش از این دنباله فیلم جومانجی (Jumanji)، دیگر فیلم سونی پیکچرز، قرار بود در این تاریخ اکران شود که اکران آن تا تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۷ (۱ دی ۱۳۹۶) عقب افتاده است.

اینترتینمنت ویکلی در ادامه می‌گوید، اگرچه فیلمبرداری فیلم The Dark Tower در ماه جولای به پایان رسیده و تکمیل شده است، اما روند پس از تولید آن بلند پروازانه توصیف شده است و بدان معنی است که این فیلم تا زمان اکران در نظر گرفته شده، آماده اکران و نمایش نمی‌شد. بودجه این فیلم ۶۰ میلیون دلار در نظر گرفته شده است و آماده شدن و اکران این فیلم در ماه فوریه به معنای پرداخت هزینه بیشتر بوده است، به همین منظور سونی تصمیم گرفت که اکران این فیلم را تا تابستان ۲۰۱۷ عقب بیندازد تا سازندگان فیلم با همین بودجه بتوانند فیلم را کامل و آماده اکران کنند.

ادریس البا نقش یک هفت تیر کش به نام رولاند دشاین را ایفا خواهد کرد و متیو مک کانهی برای بازی در نقش یک جادوگر اهریمنی به نام والتر پادیک ملقب به مرد سیاه پوش، در فیلم The Dark Tower حضور خواهند داشت. کارگردانی این فیلم بر عهده نیکولای آرسل خواهد بود که سابقه ساخت فیلم «یک رابطه سلطنتی» (A Royal Affair) را در کارنامه دارد که برای این فیلم‌ نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شده است. در ماه جولای‌ (تیر)، اولین تصاویر رسمی فیلم The Dark Tower منتشر شد و انتظار می‌رود اولین تریلر این فیلم به زودی منتشر شود.

The Dark Tower

در اوایل ماه مهر بود که سونی اعلام کرد که یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه The Dark Tower نیز در دست ساخت است. این سریال قرار است اقتباسی از کتاب جادو و شیشه (Wizard and Glass) باشد که چهارمین کتاب از مجموعه حماسی کینگ است که در سال ۱۹۹۷ منتشر شد و البا قرار است در کنار بازیگر ۱۵ ساله‌ای به نام تام تیلور نقش آفرینی کند، تیلور در نسخه سینمایی The Dark Tower نیز حضور دارد. بخش اصلی داستان سریال بر روی این دو شخصیت تمرکز دارد، داستان سریال سال‌ها قبل از حوادث فیلم اصلی رخ خواهد داد.

مجموعه The Dark Tower شامل ۸ رمان می‌شود که توسط استفان کینگ نوشته و منتشر شده است، این کتاب‌ها بین سال‌های ۱۹۸۲ تا ۲۰۱۲ منتشر شده‌اند. این کتاب‌ها ترکیبی از تم‌های وسترن کلاسیک با عناصر ترسناک، علمی تخیلی، فانتزی و غیره است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده