نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۲

یوبیسافت از میزان پیش فروش Watch Dogs 2 و نسخه بعدی Assassin's Creed می‌گوید

ایوز گیلمو اخیرا توضیحاتی در مورد میزان پیش‌فروش Watch Dogs 2 و نسخه بعدی Assassin's Creed ارائه کرده است.

یکی از موردانتظارترین بازی‌های سبک جهان‌باز امسال، واچ داگز 2 است که یوبیسافت آن را در تاریخ ۲۵ آبان عرضه خواهد کرد. در جریان جلسه ارائه گزارش عملکرد مالی Ubisoft، ایوز گیلمو، رییس این کمپانی، توضیحاتی در مورد میزان پیش‌فروش این اثر ارائه کرده است. وی در این مورد گفت:

پیش فروش بازی کم‌تر از حد انتظار ما بود. با این حال از کیفیت نهایی بازی مطمئن هستیم و شک نداریم که بازی عملکرد موفقی خواهد داشت.

در ادامه آلن مارتینز، مدیر مالی یوبیسافت هم اعلام کرد که میزان درخواست‌ها برای پیش‌خرید بازی لزوما نشانگر فروش نهایی بازی نیست و قطعا عملکرد بازی تاثیر اصلی را روی میزان فروش دارد. وی همچنین افزود که یوبیسافت همواره با عرضه آپدیت‌هایی سعی در رفع مشکلات بازی‌هایش دارد که این مساله نیز باعث افزایش فروش آن‌ها می‌شود. مارتینز بازی Rainbow Six: Siege را مثال زد که در ابتدا فروشی معمولی داشت و پس از اینکه در اثر بازخورد‌های گیمر‌ها کیفیت بازی بهتر شد، فروش آن نیز بیش‌تر شد. یا The Division که پس از آپدیت ۱.۴ توانسته رضایت طرفداران را جلب کند. وی همچنین گفت:

منظور من از گفتن این حرف‌ها این است که میزان پیش‌فروش بازی و کیفیت نهایی آن بسیار مهم هستند، ولی پشتیبانی سازنده از بازی در طولانی مدت یکی دیگر از عناصر کلیدی است. این کاری است که ما در مورد بازی دیویژن انجام می‌دهیم و با استفاده از بازخورد‌های طرفداران، کیفیت آن را بهبود می‌بخشیم و مطمئن هستیم که این امر تاثیر بسزایی در تعیین کیفیت بازی دارد.

همچنین در جریان این جلسه یکی از تحلیل‌گران حاضر از گیلمو خواست تا اطلاعاتی راجع به نسخه بعدی Assassin's Creed ارائه کند که وی گفت:

این بازی در دست ساخت است و هنوز نمی‌توانیم اطلاعات زیادی از آن ارائه کنیم. هر زمان که بازی آماده باشد آن را عرضه خواهیم کرد. ولی می‌توانم بگویم که بازی واقعا عالی است، من آن از نزدیک دیده‌ام و قول می‌دهم که بازی رضایت طرفداران را جلب خواهد کرد.

یوبیسافت پیش از این هر ساله حداقل یک نسخه از Assassin's Creed را عرضه می‌کرد که پس از کیفیت نه چندان مطلوب نسخه‌های اخیر آن، تصمیم گرفت تا ۲۰۱۶ را به بازی استراحت بدهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا سال آینده شاهد نسخه جدید بازی خواهیم بود یا خیر؛ چرا که یوبیسافت اعلام کرده بازی هر زمان که آماده شود عرضه می‌شود و نه لزوما در سال ۲۰۱۷.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده