// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بهبودهای بازی Hitman در پلی استیشن 4 پرو اعلام شد

طبق اعلام آی‌او اینتراکتیو (IO Interactive) بازی اپیزودیک Hitman از کنسول پلی‌استیشن 4‌ پرو پشتیبانی خواهد کرد.

طبق اعلام آی‌او اینتراکتیو بازی اپیزودیک Himan در کنار سایر بازی‌های اعلام شده از ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 پرو پشتیبانی می‌کند. در بیانیه‌ی منتشر شده، توسعه‌دهندگان توضیح داده‌اند که Hitman برروی پلی استیشن 4 پرو «کاملا لایه‌های جدیدی از جزئیات را دریافت کرده است». رزولوشن کلی افزایش یافته و «سطوح منعکس کننده» نیز بهبود پیدا کرده‌اند، این تغییرات به همراه «جزئیاتی بسیاری از افکت‌های نورپردازی»‌ و همچنین لبه‌های صاف‌تر اشیا در بازی قابل مشاهده خواهند بود.

همچنین بازیکنان می‌توانند انتظار یک رندر «شسته رفته» را از رابط کاربری به صورت بومی یا Native با رزولوشن 4K داشته باشند. هیتمن همچنین مموری رم اضافه پلی ‌استیشن 4 پرو را برای «استریم بافت‌ها با کیفیت بالاتر و ارائه جزئیات بیشتر» استفاده می‌کند. آی‌او اینتراکتیو افزود که نرخ فریم بازی در نتیجه بهبود‌های بصری خدشه‌ای وارد نمی‌کند.

هانس سایفرت (Hannes Seifert)،‌ رئیس استودیوی IO در یک بیانیه گفت:

با هیتمن،‌ ما یک بازی زنده ساخته‌ایم که به طور مستمر بهبود می‌یابد و پلی‌استیشن 4 پرو در ترازی عالی با چشم‌انداز بهبودهای مداوم قرار دارد؛ ما مفتخر به پشتیبانی از این [بازی] هستیم.

حتی اگر شما یک تلویزیون 4K را برای بهره‌مندی کامل از ویژگی‌ها نداشته باشید، Hitman برروی پلی‌استیشن 4 پرو هنوز هم «سایه زنی با جزییات بالاتر و پرش کمتر در نورپردازی اشیا» را در رزولوشن 1080p ارائه می‌دهد.

پلی‌استیشن 4 پرو در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) با برچسب قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود. بازی Hitman البته تنها بازی نسل حاضر نیست که از کنسول پلی‌استیشن 4‌ پرو پشتیبانی می‌کند. سونی دیروز اسامی بازی‌های مختلفی را منتشر کرد که از قابلیت‌های پلی‌استیشن 4 پرو با یک بروزرسانی پشتیبانی خواهد کرد.

ششمین و آخرین قسمت از فصل اول بازی Hitman در اوایل هفته جاری منتشر شده است. با توجه به گفته آی‌او اینتراکتیو،‌ این استودیوی برنامه انتشار سه فصل از بازی هیتمن را برروی پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی دارد. مایکل وت (Michael Vogt)، نویسنده ارشد بازی در گفتگو با گیم‌اسپات گفته است که داستان بازی با پایان فصل اول‌ «تازه شده است».


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده