نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

ریک فامویوا از کارگردانی فیلم The Flash کناره گیری کرد

ریک فامویوا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیگر کارگردان فیلم فلش (The Flash) نیست و از این پروژه جدا شده است.

فیلم The Flash با بازی ازرا میلر و کارگردانی ریک فامویوا، یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های دی‌سی و برادران وارنر است. حال طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده است، این فیلم کارگردان خود را از دست داده است و فامویوا دیگر کارگردانی این فیلم را بر عهده نخواهد داشت. این خبر بدون شک یک شوک بزرگ برای فیلم The Flash خواهد بود، فامویوا از ماه ژوئن به این پروژه پیوسته بود و در فرآیند پیش تولید فیلم بسیار درگیر و فعال بوده است و طی این چند ماه کیرسی کلمنز برای بازی در نقش آیریس وست و بیلی کروداپ برای بازی در نقش هنری آلن، به جمع بازیگران فیلم The Flash اضافه شده بودند.

طبق گفته هالیوود ریپورتر، فامویوا در نظر داشته که لحن و فضای فیلم جدی و تاریک باشد، اما با مقاومت و مخالفت قابل توجه از سوی استودیو روبرو شده است که با توجه به نقدهای متوسط و ضعیف دو فیلم اخیر دنیای دی‌‌سی به نام‌های بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و جوخه انتحار (Suicide Squad) که طی سال ۲۰۱۶ به روی پرده رفته‌اند، چندان جای تعجبی ندارد. فامویوا با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تایید کرد. او در بیانیه خود گفته است:

زمانی که برادران وارنر و دی‌سی برای کارگردانی فیلم The Flash با من ملاقات کردند، من از این فرصتی که می‌توانستم به این دنیای شگفت انگیز از شخصیت‌هایی که آن‌ها را دوست داشتم، وارد بشوم بسیار هیجان زده شدم و تا به امروز هم برای ساخت این فیلم بسیار هیجان زده بودم. من همچنین برای کار با ازرا میلر نیز بسیار هیجان زده بودم چرا که او یک بازیگر جوان و خارق العاده است. من یک نسخه از فیلم که حاوی صدای من، طنز خودم و قلبم بود را ارائه دادم. این بسیار ناامید کننده است که اختلاف نظر و عقیده باعث شد که نتوانیم در کنار هم در این پروژه همکاری کنیم و من از این فرصتی که به من داده شد سپاسگزارم. من به راه خودم و فرصتی که برای روایت داستان با زبان و لحن خودم برای این نسل وجود دارد، ادامه خواهم داد. من برای برادران وارنر، دی‌سی، جان برگ، جف جانز و ازرا میلر آرزوی موفقیت می‌کنم.

Rick Famuyiwa

هرچند تاریخ شروع تولید و فیلمبرداری فیلم The Flash رسما اعلام نشده است، اما طبق شایعات منتشر شده، تولید و فیلمبرداری این فیلم قرار بود از ماه مارس ۲۰۱۷ آغاز شود و با توجه به جدایی فامویوا، احتمالا تولید و فیلمبرداری این فیلم عقب خواهد افتاد. پیش از این قرار بود فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۱۸ (۲۵ اسفند ۱۳۹۶) اکران شود، اما چندی پیش برادران وارنر فیلم توم ریدر (Tomb Raider) را جانشین فیلم The Flash کرد و تاکنون تاریخ جدیدی برای اکران این فیلم در نظر گرفته نشده است. طبق برنامه انتشار فیلم‌های دی‌سی، فیلم The Flash احتمالا در جولای ۲۰۱۸ به روی پرده خواهد رفت، هرچند تاکنون برادران وارنر آن را تایید نکرده است و جدایی کارگردان آن ممکن است موجب عقب افتادن اکران این فیلم تا زمان نامشخصی شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده