نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

تریلر جدید و اعلام تاریخ عرضه تقریبی بازی ترسناک Routine

استودیو لونار سافت‌ویر، با انتشار تریلری اعلام کرد که بازی ترسناک Routine در ماه مارس ۲۰۱۷ عرضه می‌شود.

Routine یک بازی ترسناک و علمی‌تخیلی است که استودیو Lunar Software آن را ساخته، پیش از این قرار بود تا پایان سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی عرضه شود. با این حال امروز سازندگان با انتشار تریلری اعلام کردند که این بازی در ماه مارس ۲۰۱۷ (اسفند ۹۵ - فروردین ۹۶) عرضه خواهد شد. سازندگان اعلام کردند که دلیل موکول شدن عرضه بازی به سال ۲۰۱۷ این است که نمی‌خواهند کیفیت بازی را فدای عرضه سریع آن کنند.

داستان بازی Routine در یک ایستگاه فضایی روی کره ماه رخ می‌دهد که همه اعضای آن به طرز عجیبی ناپدید شده‌اند. گیمر در نقش شخصیت اصلی و در قالب یک بازی اول‌شخص باید رمز و راز‌های این پایگاه فضایی را کشف کرده و دلیل غیب شدن افراد آن را پیدا کند. همچنین بازی ساختاری غیرخطی دارد و با آزادی عمل قادر به گشت و گذار در ایستگاه فضایی خواهید بود و می‌توانید مواردی را کشف کنید که شاید گیمر‌های دیگر موفق به پیدا کردن آن‌ها نباشند.

به‌علاوه بازی تلاش زیادی برای ارائه یک تجربه واقع‌گرایانه می‌کند و در آن خبری از مواردی مثل HUD یا نوار سلامتی نیست و باید دقیقا شبیه به یک انسان واقعی از خطرات موجود در این ایستگاه فضایی فرار کرده یا در برابر آن‌ها ایستادگی کنید. به‌علاوه بازی دارای چندین پایان داستانی است.

لونار سافت‌ور تریلر جدیدی از این بازی نیز منتشر کرده است و آرون فاستر، یکی از سازندگان بازی، توضیحاتی در مورد این اثر و تریلر جدید ارائه کرده که می‌توانید در ادامه توضیحات را خوانده و سپس تریلر را تماشا کنید:

امیدواریم که از تریلر جدید بازی لذت ببرید. از حمایت همه شما در طی این سال‌ها تشکر می‌کنیم و این تنها چیزی است که باعث می‌شود پس از سپری کردن چنین فرایند تولید طولانی احساس خستگی نکنیم.

|


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده