نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۲

کپکام: فروش پلی استیشن 4 تا پایان ۲۰۲۰ به ۱۰۰ میلیون واحد می‌رسد

کپکام پیش‌بینی کرده که فروش پلی‌استیشن 4 تا پایان ۲۰۲۰ به ۱۰۰ میلیون واحد برسد.

در جریان جلسه ارائه گزارش مالی کپکام، کنزو سوجیموتو، مدیرعامل این کمپانی، توضیحاتی در مورد ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ ارائه کرده است. وی ابتدا اعلام کرد که پلی‌استیشن 4 عملکرد بسیار بهتری نسبت به پلی‌استیشن 3 دارد و تا به امروز بیش از ۴۰ میلیون واحد فروش داشته است. وی همچنین پیش‌بینی کرد که فروش این کنسول تا پایان ۲۰۲۰ به ۱۰۰ میلیون واحد برسد. سوجیموتو در ادامه صحبت‌های خود هم اعلام کرد که مایکروسافت نیز اقدام‌های عالی برای افزایش فروش ایکس‌باکس وان انجام داده است.

مدیرعامل کپکام، گفت که این کمپانی قصد دارد فعالیت خود در بازار‌های غربی را بیش از پیش گسترش بدهد. وی همچنین اشاره‌ای هم به کنسول نینتندو سوییچ داشته و گفته که محصول جدید نینتندو بسیار جذاب است و کپکام قطعا از این کنسول حمایت کرده و بازی‌هایی برای آن عرضه خواهد کرد؛ بازی‌هایی که با ساختار این کنسول هیبریدی همخوانی داشته و باعث جلب رضایت طرفداران خواهند شد.

بخش پایانی صحبت‌های سوجیموتو نیز در مورد امکان عرضه بازی‌های مولتی‌پلتفرم برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ است که البته هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده و کپکام فقط این قضیه را بررسی می‌کند. از صحبت‌های وی این برداشت می‌شود که سوییچ سخت‌افزاری متفاوت و احتمالا ضعیف‌تر نسبت به کنسول‌های سونی و مایکروسافت خواهد داشت که این امر عرضه بازی‌های مشترک را برای این کنسول کمی دشوار‌تر می‌کند.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده